utorok 6. októbra 2015

Biela elegancia

Prečo si stále kupujem oblečenie? Odpoveď na túto otázku je jednoduchá. Módna ikona Sarah Jessica Parker v tom má jasno, a to preto lebo sa chcem na svoje peniaze pozerať. Geniálna výhovorka pre všetky, čo dokážeme na oblečenie minúť aj posledné eurá. :)
Aj keď v práci nemáme prepísaný dress code, najradšej chodím oblečená elegantne, aj keď nie vždy sa to podarí. Však to poznáte. Móda je pre mňa spôsob, ako vyjadriť svoju osobnosť aj bez slov. Niekedy mám náladu byť jemná, inokedy divoká a niekedy si to vyžaduje byť profesionálna. preto milujem ľudí, ktorí majú osobitý a jedinečný štýl. Neboja sa vyjadriť oblečením svoje emócie.
Môj dnešný outfit je jeden z tých jemných. :) Zbožňujem bielu farbu, pre mňa je to základná farba v šatníku, ale prevláda čierna, s ktorou ju najradšej kombinujem. Dnes som zvolila jemné nohavice a celkovo som to rozbila kabelkou a výrazným náhrdelníkom. Tento outfit je pre mňa trošku spomienkový, pretože túto kombináciu som mala na sebe aj počas mojej promócie. Čo už bolo dávno :)
Keď sa tento outfit fotil bolo vonku príjemných 23 stupňov. No dnes to už tak nevyzerá. Preto by som zvolila ako vrchný diel sako, alebo poradte čím by ste to kombinovali vy?







Okuliare: C&A
Náušnice: H&M
Náhrdelník: Bijou Brigitte
Peplum: Reserved
Nohavice: Mango
Kabelka: Bijou Brigitte
Topánky: Altero


Pekný deň vám želajú vaše
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára