streda 30. septembra 2015

Purple tunic

Máme tu stred týždňa a ja som si pre vás pripravila pohodlný a vzdušný outfit. Keďže si tento týždeň ešte môžeme užívať posledné lúče slnka a cez deň je ešte pomerne teplučko zvolila som ľahkú, padavú kaftanovú tuniku s fialovými ornamentmi ktorá sa zaväzuje cez pás tenkým opaskom. Dá sa kombinovať či už s úzkymi slim nohavicami alebo džínsami alebo s úzkou puzdrovou sukňou.
Keď som túto tuniku zbadala pred rokmi v Tescu padla mi hneď do oka vďaka zaujímavému strihu.
Hoci som mala kedysi obdobie kedy sa mi fialova farba vôbec nepáčila potom sa to zmenilo a táto kombinácia so sivou je veľmi pekná, keďže na nej vyniknú fialové ornamenty. A má taktiež veľké využitie v chladnejšom období stačí pod tuniku obliesť bavlnené tielko v telovej farbe a na vrch dať sako alebo koženú bundičku a v lete zas obliesť na hole telo k sukni :)
A čo vy a tuniky nosievate ich radi?

Foto od DPhotography )












Tunika: F&F
Nohavice : Old
Kabelka: Gate
Náramok+náhrdelník: Marks & Spencer
Hodinky: Lidl
Lodičky: Old
Okuliare: Gate

Pekný týždeň vám prajú

ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára