pondelok 28. septembra 2015

Biele Babie leto

Na tento týždeň konečne hlásia pekné počasie. Celkom sa teším, že ešte prevetrám zopár šiat, kým sa úplne ochladí a začne pršať.
Keď som zbadala tieto šaty v H&M v Auparku Žilina hneď som sa do nich zamilovala. To znamená, že som ich aj hneď musela mať. Sú jednoducho úžasné. Toto tvrdenia sa mi potvrdilo keď som ich minulý piatok videla na Adele Banášovej v programe Milujem Slovensko :) - má skvelý vkus :)
Tieto šaty nie sú ničím zvláštne, ale mňa zaujali hlavne strihom. Je to taký pánsky štýl :)

K nim som už len zvolila moje béžové lodičky, ktoré sú MUST HAVE v každom šatníku a čierna listovka. Inak neviem, ale istotne ste postrehli, že ja nie som moc na kabelky a topánky. Čo sa týka kabeliek mám väčšinou len základné kúsky a v základných farbách ako čierna a béžová. Tak isto je to aj v topánkach. A potom ich nosím do zodratia :)





Šaty: H&M
Náušnice: H&M
Kabelka: Old
Topánky: Altero

Foto vyhotovila naša šikovná fotografka: Dominika Sedláková (FB-DPhotography)

ChicMisses
Betty& Evelin


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára