pondelok 7. septembra 2015

Wedding time :)

Tak ako som naposledy písala máme za sebou tento víkend ďalší svadobný deň. Táto svadba bola krásna. Plná zábavy, dobrého jedla, originálnou výzdobou a v neposlednom rade perfektný novomanželský pár dokonale zladení-naši veľmi dobrí kamaráti, ktorým ďakujeme že sme mohli s nimi prežiť ich deň D.
Na túto svadbu som mala už dlhšiu dobu zakúpene šaty čakali v skrini kým príde tento deň, aby som si ich mohla obliecť. Po poslednej svadbe kde som zvolila ako prvá družička výrazne červené šaty tu som naopak zvolila tlmenejšie tmavomodré dlhé šaty s krémovým vzorom a krémovo-zlatými doplnkami.
Keďže nebol čas zarezervovať si kaderníčku účes na hlave som sa pokúsila vyčariť sama :) A napodiv až na zopár prameňov držal až do 6tej rána :D Fotky sú len také rýchle momentky, nakoľko nebol čas fotiť, keďže sme boli skoro stále na parkete a zabávali sa :)
Čaká aj vás v najbližšej dobe nejaká svadba? :) Ak áno kludne napíšte aký outfit zvolíte vy:)








Pekný začiatok týždňa vám praje
ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára