pondelok 14. septembra 2015

Working outfit with leopard

Za nami je pondelok. Škola a taktiež pracovné nasadenie po prázdninách a dovolenkách je v plnom prúde. Určite nie jedna z vás stojí každé ráno pred šatníkom a hovorí si to naše staré známe: "Nemám čo na seba!" hoci šatník praská vo švíkoch pod náporom množstva oblečenia čo tam máme :D

Pokiaľ si vaša práca nevyžaduje striktný biznis dress code môžete nudný kancelársky outfit troška oživiť. Buď zvolíte zaujímavú blúzku, top pod sako alebo naopak zvolíte vzorovaný spodný diel. Ja som tento krát využila druhú voľbu a to pohodlné, vzdušné, vzorované nohavice s leopardím vzorom.
Celkový outfit som doplnila výraznými škoricovými topánkami s červenou podrážkou, jednofarebnú listovú kabelku a samozrejme nesmú chýbať moje obľúbene zlaté šperky z chirurgickej ocele čo som dostala ako darček pod stromček :) (krásny výber majú na iŠperky.sk). 
Milujem zlaté doplnky a zlaté šperky a z domu neodídem bez mojich pozlátených hodiniek, zlatým prsteňom vyrobeným na mieru čo som dostala ako darček od rodičov na narodeniny a podľa Parížaniek je najkrajším doplnkom ženy je jej snubný prsteň, takže ani ja bez neho neodídem z domu ;) (taktiež robený na mieru v zlatníckej dielni Zlatka). 

Pokiaľ zvolíte jeden diel outfitu pomerne výrazný či už farbou alebo vzorom zbytok laďte skôr do jednej farby, aby ste nepôsobili ako farebný papagáj :D 
Hoci je teraz trendom číslo jeden kombinovať vzory a farby, ktoré doteraz pôsobili nekombinovateľne v pracovnom outfite sa musíme troška krotiť.
Preto som vrchný diel doplnila už len jednoduchým čiernym topom a klasickým čiernym sakom, aby leopardí vzor troška stlmil.

Takýto outfit môžete kludne voliť pokiaľ viete že po práci vás čaká nejaká párty alebo drink s kolegami a nemáte možnosť sa už prezliecť. V tom prípade iba zhoďte sako, na pery dajte červený rúž a v tom momente sa zmeníte na párty levicu ;)











Sako: F&F
Nohavice: Old
Top: Gate
Topánky: Deichman
Kabelka: Chantall
Náramok: Gate
Náušnice+retiazka s príveskom: iŠperky
Zlaté prstene: Zlatnícka dielňa Zlatka
Okuliare: Mania

Pekný začiatok dňa vám praje
ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára