štvrtok 3. septembra 2015

Summer celebration ☀

Leto je ako stvorené na letné svadby a rôzne párty či oslavy. Ako by aj nie, keď vtedy je najlepšie počasie a každý si môže obliecť čo len chce. Krátke či dlhé šaty ľahko kombinovateľne bez toho aby sme na ne museli ešte niečo iné dávať :)
Všimla som si že veľa žien sa vyhýba dlhým a vzorovaným šatám na príležitosti ako napr. svadba. Zdá sa im to veľmi letné a málo spoločenské. Ale ja som práve opačného názoru. Pokiaľ si príležitosť nevyžaduje nejaký spoločenský dress code a niečo honosnejšie napríklad na väčšiu luxusnejšiu svadbu, dajú sa hoci aj farebné šaty pekne zladiť. Nemusíte ich obliekať len na pláž alebo v horúce dni do mesta ale kľudne aj na svadbu. Chce to len jednu základnú vec. A to doladiť to doplnkami, ktoré šaty premenia na spoločenské. Môžete zvoliť napríklad elegantnú listovú kabelku, masívnejší náhrdelník či náušnice, večernejší make-up prípadne nejaký účes a je to :) 

Teraz v sobotu ma čaká ďalšia svadba a keďže tu už nebudem mať takú dôležitú úlohu ako na predchádzajúcej, kde som bola prvá družička pripravený mám outfit s dlhými vzorovanými šatami. Určite ho nafotím a môžete sa cez víkend tešiť na ďalší svadobný príspevok ;)

Ak dlhé svadobné šaty niesu váš štýl a na svadbu si netrúfnete takýto outfit obliecť tak ho môžete využiť kludne na párty pri rozlúčke s letom ;)

Ja som si pre vás pripravila takýto farebný outfit, kde som zvolila padavé vzorované šaty, ktoré som doplnila s púdrovými doplnkami v podobe listovej kabelky, topánok a šperkov na zjemnenie farebnej kombinácie. Aby ste videli že aj takto sa dá isť kludne na letnú príležitosť.
Dali by ste si aj vy takúto farebnú kombináciu? Napíšte svoj názor do komentára :)










Šaty: Ebay
Náhrdelník: darček :)
Kabelka: Chantall
Náramky: Shana
Topánky: Humanic

Krásne foto zhotovila Dominika Sedláková- DPhotography (on Facebook)

Pekný deň vám praje 

ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára