streda 23. septembra 2015

REBEL style

Pri poslednom outfite popustila troška fantáziu Betty so svojim outfitom inšpirovaným takým "american style" ak ste ho nevideli vidieť ho môžete TU. 
Preto som si povedala že aj ja v sebe prebudím takého "rebela" a ukážem vám troška možno netradičný outfit. Ale každý z nás mal určite v živote príležitosť, ktorá si priam vyžadovala odlíšiť sa od ostatných a vystúpiť z davu v podobe napr. zaujímavého outfitu.
Vo svete je už bežná vec že sa kombinujú nekombinovateľné a konečný výsledok je perfektný aj keď by sme si možno na začiatku povedali že to nebude spolu vôbec fungovať.
Aj ja som sa pokúsila vystúpiť troška z konzervatívnejšieho štýlu a skombinovala som dá sa povedať 3 štýly dokopy :D A to elegantný, rockový a hip-hopový teda ak sa to dá tak nazvať.
Keby ste túto kombináciu niekomu povedali určite by si to nevedel ani len predstaviť ale prečo nie móda je o experimentovaní a o fantázií.
Takže som siahla po lodičkách a áčkovej sukni čo predstavuje ten elegantnejší štýl, doplnila som to troška v mojom podaní "vytunovanú" :D bielu blúzku kde som na golier aplikovala vybíjané aplikácie ( to bolo ešte v dobe keď sa to tak strašne nosilo :D ) a vytiahla som zo skrine už z diaľky výraznú červenú koženkovú bundu- takže tu by bol zastúpený rockový štýl a najvrchnejšia časť by holdovala hip-hopu :D Šiltovka s nadpisom rebel nesiem chýbať a k tomu nesmrteľne slnečné okuliare wayfarer.
Čo na to hovoríte popustili by ste niekedy fantáziu aj vy a obliekli by ste si takýto menej tradičný outfit? Ak áno alebo ak ste už niečo podobné na sebe mali kludne nám napíšte alebo dajte foto do komentára tu alebo na FB ;)

Foto nám vyhotovila fotografka: Miroslava Androvičová viac o jej tvorbe nájdete na  jej FB stránke klik TU







Sukňa: Orsay
Blúzka: Old
Bunda: NewYorker
Lodičky: Deichman
Šiltovka: Gate
Okuliare: Mania

Pekný deň vám prajú
ChicMisses
Evelin& Betty


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára