utorok 29. decembra 2015

Pracovne naladená

Patrím medzi tých, ktorí medzi sviatkami musia trčať v práci. Musím vám však povedať, že som sa v pondelok normálne tešila do práce. Toto je jediný pondelok v roku kedy mám pondelok veľmi rada. Toto moje nadšenie bolo spôsobené celodenným vylihovaním v posteli a "prežieraním sa". Keďže sa ma pred Vianocami zmocnil nejaký vírus, ktorý ma pripútal na lôžku a určil mi karanténu, s potešením som v pondelok plná energie vybehla medzi ľudí.
V tieto moje dni som mala možnosť si v pokoji a v posteli doriešiť veci a resty roku 2015. Dokončila som si svoj DIY diár na rok 2016 a prečítala resp. dočítala všetky svoje rozčítané knihy. Zároveň som pokukala všetky filmy roku 2015 a hľadala som nejaké inšpirácie, čo sa týka módy. Aspoň vidíte, že som to mala ťažké, a preto som sa tak tešila do práce.
Pondelok som sa preto rozhodla pre troška bláznivý outfit, ktorý som ja nazvala sicílska mafia. Tak mi to prišlo na rozum, keď som sa videla v tom klobúku. Malý experiment nikdy nezaškodí :)






Sako: H&M
Blúzka: New Yorker
Nohavice: ORSAY
Klobúk: Od Evky :)

ChicMisses
Betty

4 komentáre: