nedeľa 6. decembra 2015

Týždeň inšpirovaný károm ;)

Už dlhšiu dobu som rozmýšľala nad nejakou témou, ktorou by sme sa dali inšpirovať a pripravili tak pre vás týždeň, ktorý by sa niesol v duchu nejakej témy. A ako som tak nad tým uvažovala narazila som na káro. V niektorých tento vzor evokuje pyžamá na spanie či flanelové košele našich starých otcov :D Ale tento nesmrteľný vzor je túto sezónu veľmi trendy. Objavuje sa hlavne na košeliach, masívnych zimných šáloch a ale aj na iných kúskoch oblečenia. A prišla som dokonca na to že v mojom ale aj v Betkinom šatníku sa týchto vzorov nachádza veru dosť. Či už klasické káro alebo kockovaný vzor. Dokonca aj v nedávnom článku o našej jesennej prechádzke sme úplne neplánovane s Betkou zvolili károvaný a kockovaný vzor. 
Takže tento vzor bol ideálny na inšpiráciu na naše outfity, ktoré sme si pre vás pripravili na rôzne príležitosti a budeme vám ich postupne predstavovať.

Ako prvý som si pre vás pripravila taký street style, kde károvaný prvok je teraz, tak obľúbená košeľa.
Outfit je vhodný či už na voľný čas alebo do mesta. Je veľmi pohodlný a podobné kombinácie som nosievala na tanečné tréningy, keďže je aj praktický. Pokiaľ by vám bola zima stačí si pod bomber bundu, károvanú košeľu jednoducho obliecť a je to ;) 
Máte radi takýto štýl? Ja hoci obľubujem viac elegantnejší štýl nepohrdnem ani takýmto hlavne, keď sa potrebujem cítiť pohodlne napr. pri rôznych výletoch určite to poznáte :)


A nezabudnite že stále na Facebooku prebieha Vianočná súťaž, kde môžete spraviť na Vianoce radosť sebe alebo svojim blízkym. Podmienky súťaže sú veeľmi jednoduché ;)








Bomber bunda: Gate
Šiltovka: Gate
Károvaná košeľa: NewYorker
Tenisky: NewYorker
Tielko: Takko
Okuliare: Mánia Optix.
Nohavice: Chantall



Foto od Dominiky-DPhotography




ChicMisses
Evelin& Betty
����

2 komentáre:

  1. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thank you very much <3 We have Instagram @chicmisses. You could follow us :) :

    OdpovedaťOdstrániť