nedeľa 27. decembra 2015

Sviatkujeme štýlovo :)

Vianočné sviatky sú v plnom prúde a ja dúfam že si ich užívate v harmónií a nie v prílišnom prejedaní sa, ale skôr v pokoji domova pri rozprávkach s horúcou čokoládou či kávou v ruke tak ako ja :)
Ale ako to veľmi dobre poznáme Vianoce nie sú len o darčekoch a leňošení, ale aj o rodinnom stretávaní sa a preto nie jedna z nás chce byť pekne oblečená či upravená. Prípadne práve teraz je možnosť vytiahnuť kúsok, ktorý v bežne dni moc nenosievame a práve teraz mu dáme šancu prevetrať ho. 
Ja som tak zvolila šaty, ktoré bežne dni nenosievam, obliekam si ich skôr na slávnostnejšie príležitosti a preto sa mi zdali vhodné práve na tieto Vianoce. A navyše aj farebne mi ladia do mojej farebnej škály, ktorú mám zafixovanú na Vianoce :D
A samozrejme nesmie chýbať moja najobľúbenejšia kožušinová vestička , ktorú najradšej nosím na všetky možne spôsoby. Je veľmi jemná, dobre zahreje a navyše vďaka čiernej farbe ju zladím naozaj k hocijakej farbe.
Doplnky som zvolila v mojej obľúbenej bordovej farbe a pekný a pohodlný outfit na návštevu bol na svete.
Vy čo najradšej nosíte, keď idete niekam ku známym na návštevu? Pekne elegantne sa oblečiete či skôr zvolíte niečo pohodlné a ležérne?







Šaty: Chantall
Kabelka: Chantall
Vesta: darček :)
Čižmy: old
Okuliare: Mania Optix
Klobúk: Ebay


Pokojné sviatky plné lásky vám praje vaša
ChicMisses
Evelin
����


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára