streda 30. decembra 2015

Slávnostné ukončenie roka

Máme tu ukončenie ďalšieho kalendárneho roka a tak určite každý rozmýšľa, ako sa s týmto starým rokom rozlúčiť a privítať ten nový. Plány sú určite rôzne či už chata s priateľmi, večierky, slávnostne ukončenie v nejakom rezorte či reštaurácií alebo párty zorganizovaná doma.
Určite nie jedna z nás rozmýšľala čo si na konci roka oblečie, aby bola očarujúca či dokonca divou večierka. Keďže je povolené dokonca až nutné obliecť si na seba niečo trblietavé treba to využiť. V týchto prípadoch aj pri decentne zvolenom gýči sa privrú oči. Povolené sú trblietka, flitre, farby všetko ma zelenú. 
Ja osobne na slávnostnejšie príležitosti obľubujem čierno-zlatú nesmrteľnú kombináciu, ktorou snáď nikdy nič nepokazíte, ale snažila som sa vám nakombinovať tento krát koláže v rôznych farbách a tiež na rôzne miesta, podľa toho, kde sa budete nachádzať.
Ak to bude Silvestrovský ples je tam elegantnejšia varianta, ale taktiež sa tam nájde outfit na diskotéku, večierok či dokonca niečo pohodlné ale zároveň štýlové na párty doma.
Pokiaľ stojíte vždy pred nejakou príležitosťou pred šatníkom, ktorý praská vo švíkoch a máte pocit že nemáte čo na seba tak snáď, vám moje koláže troška pomôžu a inšpirujú vás k peknému outfitu na Silvestra. Či už farebná kombinácia, alebo jednotlivé kúsky oblečenia.
Na záver som vám priložila na inšpiráciu aj pár účesov a krásneho líčenia, nech váš celkový styling je dokonalý. Veď nie nadarmo sa hovorí: "Ako na nový rok, tak po celý rok!" ;)












Krásne a veselé prežitie Silvestra vám praje

ChicMisses
Evelin
����

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára