utorok 17. novembra 2015

Prší, prší len sa leje :)

Vonku prší ako z krhle, a preto je čas napísať článok. Teraz sme sa na dlhšiu dobu odmlčali, ale tento víkend sme boli fotiť ďalšie fotky s našou skvelou fotografkou Dominikou :). Touto cestou sa jej chceme veľmi poďakovať. Dokonca sme natáčali aj nejaké to video, kde som prišla na to, že som riadny šašo :)
Čo robíte vy, keď je vonku upršané počasie? Ja v takýto deň som práve naopak plná energie a venujem sa veciam, ktoré v slnečné dni odkladám. Ako napríklad, upratovanie skrine, čítanie knihy, sťahovanie a počúvanie hudby. No jednoducho relax. Dnes som sa prehrabávala mojimi kuchárskymi knihami a robila si zoznam na vianočné pečenie. Áno šibe mi, viem je ešte november, ale čo môžeš urobiť dnes neodkladaj na zajtra. Milujem Vianoce a pečenie. Samozrejme, že všetko vám nafotím a hodím na blog aj s receptom.
Na záver mám novinku. Tento víkend sa s Evkou chystáme na jednodňový zájazd do Viedne. Takže sa môžete tešiť aj na fotečky a možno aj video, ak budeme mať čas. :)

Čo si vy radi obliekate na nákupy a kam najradšej chodíte? Nechajte sa inšpirovať mojim nakupovacím outfitom :)








ChicMisses
Evelin& Betty
����

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára