štvrtok 5. novembra 2015

MEMORIES

Keď chcem napísať nejaký ten článok pre vás je to vždy nesmierne ťažké, kým ma prepadne tá správna tvorivá nálada. Dnes to je akési obzvlášť náročné. Zaujímalo by ma ako sa vy dostávate do tej správnej nálady?
Ja som dnes zvolila sviečky, akože relax a pustila som si rádio. Konkrétne Rádio Vlna kde hrajú hity overené časom :) Niekedy mám proste chuť na vykopávky, najmä keď v iných rádiách hrajú dookola to isté a potom sa mi pesničky len sprotivia. Dnes mám nejaký spomienkový deň.
Preklikávala som sa cez moje fotky a natrafila som na ešte zopár letných kúskov. Presne jeden môj najobľúbenejší. Toto čierne kimono som objavila v KOTONE a cez leto som ho rada nosila k čiernym nohaviciam a bielemu tielku. Aj keď môj priateľ povedal, že vyzerám v tom ako strašiak, ale jeho treba brať z rezervou. Totiž toto kimono má na zadnej strane, po celej šírke strapce. No nemohla som mu jednoducho odolať. Čo naň hovoríte vy?






Kimono: KOTON
Tielko: H&M
Nohavice: ORSAY
Okuliare: Old
Kabelka: Old
Náušnice: H&M

Foto: DPhotography

ChicMisses
Evelin& Betty
����

6 komentárov:

  1. Sluší ti to, ten pásek tomu dodává šmrnc :)
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) ten opasok mám zo starej sukne, ktorú mám z H&M :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za kompliment. Na fotkách sa musím usmievať, pretože v opačnom prípade vyzerám tak trochu ako vrahyňa :) :) :)

      Odstrániť
    2. Betka, odkaz pre priateľa - vyzeráš krásne! Raz darmo, chlapi nechápu občas naše oblečenie a radosť z originálnych kuskov :D

      Odstrániť