nedeľa 22. novembra 2015

Nákupný deň vo Viedni

Včera sme si s Evkou urobili babskú jazdu smer Viedeň. Jednalo sa o zájazd, ktorý bol spojením nakupovania v PRIMARKU a vianočnými trhmi pri letohrádku BELVEDER. Tento super zájazd som objavila na facebooku. Konkrétne na stránke pani Urbaníkovej, ktrorá je majiteľkou cestovnej agentúry dovolenka online (www.dovolenkaonline.sk). Spolupracujú s rôznymi cestovnými agentúrami a taktiež jednotlivé zájazdy, či už oddychové alebo poznávacie aj testujú. Toto bolo už druhýkrát, čo som si nejaký ten zájazd cez nich vybrala a vždy som bola spokojná. 
Ešte k organizačným veciam. Jednalo sa o jednodňový zájazd do Viedne autobusom. Všetko to stálo 24€ na osobu. Podľa môjho názoru to bola super cena. Zo Žiliny sme vyrážali veľmi skoro, a to o 6:00 ráno. Bolo to síce pre nás zdrvujúce, keďže večer predtým sme boli na otvorení butiku COMODO v Žiline. Všetko sme však dospali v autobuse. Cesta bola tým veľmi rýchla a ani sme sa nenazdali a už sme boli pred Primarkom a pred celým nákupným centrom. Poviem vám pravdu, najprv sme boli ako malé deti, ktoré sa stratili. Nevedeli sme kde a kam skôr, ale prvý ošiaľ sme prekonali a potom to bola úplná  sranda. Sranda spočívala v množstve ľudí, ktorí tam boli a pretískali sa medzi regálmi, dlhé až obrovské rady pri kabínkach a pri pokladňách. Je to odraďujúce, ale jedna rada pre všetkých, vyhraďte si minimálne 5 hodín a veľký balík trpezlivosti. 
Samozrejme ako správne nákupné maniačky sme pobehali aj iné obchody a tak ulovili zopár super kúskov. Ja som si kúpila konečne klobúk v C&A a poviem vám, že nie je nič krajšie keď prídete ku pokladni a zistíte, že vec stojí ešte menej ako ste si mysleli, no senzácia. :) Evka zasa vyhrabala v Primarku krásne ruksaky, ktoré isto uvidíte v najbližšom fotení. 
Vyčerpané sme sa presunuli k letohrádku Belveder, kde boli už vianočné trhy a kde sme si mohli oddýchnuť a v pokoji si dať punč a nejaké to jedlo. Evka si dala pomarančový punč, ktorý bol senzačný. Kedže ja som bola potom šofér tak som si dala horúcu čokoládu, ktorá bola tiež celkom fajn, ale čakala som od nej viac. 











ChicMisses
Evelin& Betty
����


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára