pondelok 11. apríla 2016

Jarné prebúdzanie - Podkolienky

Čo hovoríte na podkolienky?
Ja som tomuto trendu, ktorý je tu síce už nejaký a to dlhší čas medzi nami prepadla až teraz. Nikdy som nebola naplno presvedčená, že tento štýl sa mi hodí. No v skratke, necítila som sa v tom najlepšie. 
Teraz sa to zmenilo a to tým, že sme sa začali písať tento náš blog a na základe toho som nabrala viac odvahy. Ja som typ človeka ako hovorí môj priateľ, taká "konzerva". No čo, nemám moc v láske vytŕčať z radu. 
Výborne však je, keď sa troška rozbláznim pri fotení a následne vidím, že to nie je až také zlé. Preto vám dám takú menšiu radu, keď si nieste isté či daný kúsok sa vám hodí tak sa v kabínke odfoťte, skočte niekde na kávu a až na tej fotke uvidíte ako vám kúsok sedí. Poprípade to môžete konzultovať aj s kamoškami. 
 a potom ten outfit nosím veľmi rada aj do práce. 
Tento konkrétne som mala na sebe minulý týždeň. 
Ešte sa vrátim troška k tým šatám. Sú z novej kolekcie RESERVED a sú jednoducho božské. Sú to šaty, ktoré by som nosila každý deň, a to preto lebo sú nesmierne pohodlné.

Páčia sa Vám?







Trenčkot: Camaieu
Šaty: Reserved
Podkolienky: Calzedonia
Čižmy: H&M
Kabelka: Carpisa


ChicMisses

Betty


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára