utorok 19. apríla 2016

Nadkolienky - podruhé :)

Ahojte všetci. 
Dnes je zvláštny deň. Od rána mám nejakú dobrú náladu a sama sebe môžem povedať, že som zjedla ráno vtipnú kašu. Aké dvojzmysly ma napadajú, radšej nechcite vedieť. Rozhodla som, že vám napíšem článoček a listujem medzi fotečkami a našla som tento môj outfit, ktorý je celý v mojej obľúbenej čiernej farbe a znova som použila podkolienky. Ako sa hovorí "stará mladou chcela byť" :) :) :)
Neviem, prečo mám takú chuť sa obliekať za nevinnú školáčku ;)
Však pokukajte a napíšte komentár, či mám radšej tieto kúsky nadobro zamknúť vo svojej skrini alebo ich môžem naďalej nosiť.





Šaty: F&F
Podkolienky: H&M
Topánky: H&M


ChicMisses

Betty

2 komentáre:

  1. Podkolenky jsou super, taky je mám akorát je tolik nevynosím.. Jinak na mém blogu je ten giveaway pokud by jses chtěla zapojit :)

    www.terripeterk.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podkolenky mám doma, ale moc často je nenosím. Jinak super outfit! :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť