pondelok 4. apríla 2016

Casual Style

Tento týždeň začal teda naozaj krásne. Najmä čo sa počasia týka. Slniečko už síce vykukuje, ale je ešte trochu zradné. Ranné teploty sú ešte trošku kruté, ale poobede sa to všetko zmení. Vyťahujeme slnečné okuliare, balerínky, poltopánky a jarné bundy. 
Ja som na dnes zvolila taký pohodlný "casual style", ktorý rada nosím len tak do mesta, keď potrebujem niečo rýchlo vybaviť alebo niekedy aj do práce, keď ma čaká ťažký a rozlietaný deň. Určite to poznáte, sú to také dni, keď potrebujete byť na dvoch miestach naraz. Zamilovala som sa aj do týchto skvelých topánočiek z CCC, ktoré radíme medzi "oxford shoes". Tieto kožené a hlavne prešívané poltopánky sú podľa mňa must have kúskom každého šatníka. Na prvý pohľad ich môžeme zaradiť do čisto pánskeho štýlu, ale dnešné obuvné značky ponúkajú širokú škálu rôznych typov a prevedení. Oxfordky sú geniálne do práce, do školy, do mesta, na nákupy a všade tam kde potrebujete byť v pohodlí. No jednoducho môj casual style. 

Čo hovoríte na oxfordky vy?







Kožená bunda: New Yorker
Sveter: Lindex
Nohavice: Orsay
Náhrdelník: Old
Kabelka: CCC
Topánky: CCC


ChicMisses

Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára