streda 6. apríla 2016

School style ;)

To že som prepadla ruksakom ste si už určite všimli pri posledných pár outfit postov odo mňa. Preto ani pri tvorení dnešného nového outfitu nesmel chýbať ;) Dnes som zvolila niečo veľmi dievčenské, priam to pôsobí troška školácky, ale prečo neprebudiť v sebe to skryté dieťa. Slniečko nám už posledné dni robí veľkú radosť svojimi lúčmi a preto som aj ja vytiahla zo svojho šatníka sukňu. Sukne áčkoveho strihu mám veľmi rada. Prekryjú širšie boky a pôsobia veľmi dievčensky. A v kombinácií s bielou blúzkou a svetríkom s podtlačou tigra sa dá nosiť na rôzne príležitosti či už do školy, do práce, alebo na nákupy do mesta. Outfit dotvorte výrazným rúžom a trendy účesom a tak sa stanete na ulici neprehliadnuteľnou. Dali by ste si takýto outfit kludne aj do práve? Ja veru áno ;)
Nie len že budete vyzerať mladšie, ale aj jemne dievčensky ;)











Ruksak: Primark
Sukňa: Orsay
Blúzka: Old
Sveter: Gate
Pančužky: Primark
Opasok: Chantall
Topánky: Old
Matný rúž: krasotika.sk



 Krásne fotky nafotila ako vždy, naša šikovná fotografka Dominika Sedláková (DPhotography)

Pekný stred týždňa vám praje 
ChicMisses
Evelin




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára