pondelok 25. apríla 2016

Vesta v hlavnej úlohe

Tak dnes sa vonku všetci čerti ženia. Ako je toto normálne, sneží :)
No nič, predsa nenecháme si znechutiť deň. 
Keďže sa vonku výrazne ochladilo, musela som znova vytiahnuť svoje teplé topánočky. Ešte minulý týždeň som nosila balerínky a lodičky. Keď chodím po obchodoch a snažím sa pre vás pohľadať niečo zaujímavé na CHICMISSES TIP občas narazím na nejaké tie zľavy. Takto som podobne narazila aj na túto krásnu škoricovú blúzku, ktorá však bola už v obchode posledná. Zaujal ma na nej hlavne ten detail na golieri, teda štýlová mašlička. V mojom šatníku si našla miesto aj táto vesta, ktorú som najskôr nevedela kombinovať a zdala sa mi dosť výrazná, ale nakoniec som veľmi rada, že ju mám. Prevažne ju nosím k tmavým rifliam alebo slim nohaviciam. Ako vrchný diel volím obyčajnú blúzku alebo obyčajné tričko. Táto kombinácia, ktorú mám na fotkách je taká troška slávnostnejšia.
Páči sa vám?







Vesta: F&F
Blúzka: New Yorker
Rifle: H&M
Topánky: H&M
Kabelka: Carpisa

ChicMisses

Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára