piatok 13. mája 2016

Zdravá NUTELLA :)

Na budúci týždeň pre Vás pripravujeme článok o knihe, respektíve o pláne na 14 dní, ktorý sme spolu s Evkou dodržiavali. O tejto knižke a hlavne o výsledkoch bude druhý článok. 

Konkrétne mňa to nesmierne naštartovalo a však ma dobre poznáte, 
že varenie a pečenie je pre mňa relax. Keďže sme museli úplne vysadiť cukor (sladké) a ja som úplný závislák  tak som začala troška hľadať na internete také sladké zdravé sladkosti. 
NUTELLA je smrť!!!
To je síce pravda, ale kto ju nemá rád.
Už dlhšie som chcela vyskúšať ako chutí taká zdravá alternatíva Nutelly, a to z avokáda.
Poviem Vám to jednou vetou: 
JE TO OBROVSKÁ MŇAMKA :*


Suroviny:
1ks zrelé avokádo
1ks zrelý banán
2PL kakao 
1PL rozpusteného kokosového oleja
2PL arašidové maslo alebo mandľové maslo
1KL škorice
2PL med

Postup:
Tento postup je úplne jednoduchý. Preto musím teraz niečo písať aby to nebola len jedna veta. Jednoducho dáme všetko do mixéra a mixujeme do hladka. :)
Dáme do zaváracieho pohára a skladujeme v chladničke. Neviem koľko Vám to vydrží, ale mne to vydržalo deň, takže deň maximálne dva to asi vydrží :)

ChicMisses

Betty

2 komentáre:

  1. Určite tento recept v blízkej dobe vyskúšam, Nutellu milujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčame vyskúšať my sme sa do tohto receptu zamilovali ;)

      Odstrániť