pondelok 15. februára 2016

Moja plesová sezóna

Každý rok chodíme s priateľom na ples a ako vždy najväčšou dilemou je čo na seba. Samozrejme, že vždy si kladiem otázku nemáš tých šiat už priveľa. Moja odpoveď je jednoznačné NIE. Pochodím všetky obchody a poskúšam množstvo šiat. Tento rok som zašla aj do obchodov, v ktorých som ešte nebola. Zavítala som konkrétne do predajne Sugarbird v Auparku Žilina. Upútala ma sukňa vo výklade a však to poznáte bola to láska na prvý pohľad. Čo už musela som ju mať, bola som ňou posadnutá.  Keďže sukňa je dosť výrazná zvolila som obyčajné tričko, ktoré som ulovila ešte v lete v New Yorkeri. 
Na plese bolo skvele a celkový outfit bol nesmierne pohodlný a dalo sa v ňom vyblázniť do sýtosti. Hosťom na plese bol aj Peter Cmorík, ktorý rozprúdil zábavu a rozospieval celú sálu. Pesnička "ty máš takú dobrú riť" bola jednoznačným favoritom. Dokonca som prekonala aj svoju fóbiu a priblížila resp. chytila hada. čo je u mňa nesmierne víťazstvo. Dlho to trvalo kým som sa osmelila, ale nakoniec som to dala a som na seba pyšná. 

Napíšte nám do komentára, do čoho ste sa v poslednej dobe zamilovali?







ChicMisses
Betty
 :)

4 komentáre:

  1. Wau, vypadají hodně zajímavě, ale nehodí se na každou postavu, takže já bych v nich vypadala určitě hrozně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) To nie sú šaty, ale sukňa, ktorú som skombinovala s obyčajným tričkom s New Yorkeru, za pár eur :) Máš pravdu, že sukňa je dosť výrazná a ten štýl sa všetkým nehodí. Aj ja som bola dosť skeptická, ale keď som si ju obliekla zamilovala som sa :)
      Ďakujeme za komentár :)

      Odstrániť
  2. WOW, tá sukňa je nádherná!! naozaj krásny outfit :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, bola to určite dobrá investícia do môjho šatníka :)

      Odstrániť