piatok 19. februára 2016

Výhra OPS! Life

Popri čítaní môjho obľúbeného módneho blogu  Love Fashion , ktorý sledujem už od ich začiatkov som natrafila na ich giveaway, kde sa súťažilo o produkt z OPS!Objects. Tento šperk ma veľmi zaujal hlavne svojou technológiou a tak som skúsila šťastie a zapojila som sa do súťaže. Moje veľké prekvapenie bolo, keď som si v mailovej schránke našla výherný mail. Tešila som sa ako malé dieťa že sa šťastie unavilo a prvý krát v živote sadlo aj na mňa. Nevedela som sa dočkať, kedy mi výhra príde domov. Nedočkavo som každý deň otvárala schránku a "čekovala" jeho obsah či tam nenájdem balíček. Jedného dňa som sa dočkala a s napätím som otvorila krásnu krabičku v ktorom sa pre mňa nachádzal ten poklad :D
Tento krásny šperk a navyše v mojich obľúbených farbách mi hneď vyčaril úsmev na tvári a navyše ma praktický účel. 
Talianska značka OPS!OBJECTS prišla na trh s úžasným revolučným produktom, kde spojili "fashion" a "gadget". Vďaka dostupnej aplikácií, ktorá je integrovaná do srdiečka náramku, náhrdelníka či kľúčenky (áno táto super vecička je totiž to multifunkčná :D ), môžete v prípade nebezpečia aktivovať výstrahu. Náramok sa pomocou Bluetooth technológie spáruje s Vaším telefónom a ten hneď odošle správu s Vašou polohou predvolenej osobe či už partnerovi, príbuzným alebo rodine. V mojom prípade správa príde môjmu snúbencovi, ktorý mi pribehne na pomoc ako princ na bielom koni :D
Takže tento perfektný šperk, nie len že bude od teraz mojou ozdobou a doplnkom v mojich outfitoch, ktoré isto uvidíte na blogu, ale aj osobným strážcom. 
A čo by som to bola za fashion blogerku, keby som si pre Vás hneď nepripravila outfit ku ktorému budem tento náramok alebo v podobe náhrdelníka nosiť. A nie len k nemu ;)
Táto značka vďaka šikovným dizajnérom a kreativite vytvára bezkonkurenčné produkty, ktoré si môžete pozrieť na ich stránke www.opsobjects.com/cz/ . Nájdete tam mnoho šperkov ako náramky, náhrdelníky, náušnice, prstene, obaly na mobil a ja ako maniak do hodiniek som sa zamilovala do ich krásnych modelov. No posúďte sami čo by sa Vám od nich páčilo najviac :)








Tričko: Lidl
Rifle: Chantall
Vesta: New Yorker
Tenisky: Gate
Kabelka: Gate
Náušnice: moja výroba ;)
Náramok: OPS!Objects



Krásny deň Vám praje
ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára