štvrtok 11. februára 2016

MY SKINCARE ROUTINE

Dlho sme tu nemali kozmetický článok. Dnes som sa rozhodla, že sa s vami podelím o svoju dennú rutinu starostlivosti o pleť. Takto o pleť som sa začala starať až po prečítaní nejakých článkov a pozretí nejakej literatúry. 
Na začiatok však musím spomenúť, že moja pleť patrí do kategórie normálnej až suchej. Tak isto sa moja starostlivosť mení na základe ročného obdobia. Ja si to delím len na zimné a letné obdobie. V zimnom období používam skôr mastnejšie produkty a cez leto skôr produkty s ochranou a veľmi často používam osviežujúci sprej. 
V tomto článku sa chcem venovať skôr tej večernej rutine, ako postupujem pri večernom odlíčení make-upu. 


Krok číslo 1: Prvým krokom je u mňa odlíčenie očí. Najskôr použijem dvojfázový odličovač očí. Dvojfázový odličovač dokonale odlíči make-up a špirálu bez nutnosti silného trenia a chráni citlivé okolie očí.
Krok číslo 2: Po odlíčení očí prichádza rad na pleť. Na rad prichádza micerálna voda. Ja už dlho používam túto od AVENE, ktorá je jednoducho úžasná. Odličuje a odstraňuje nečistoty pleti, ktorú účinne čistí, viditeľne zjemňuje a upokojuje. Hlavne je bez alkoholu a bez parabénov. Síce píšu, že ju netreba oplachovať, ale v jednom článku som čítala, že micerálna voda je niečo ako jarová voda na pleť, a preto je potrebné ju opláchnuť. 
Krok číslo 3: Po opláchnutí prichádza na scénu čistiace mlieko. AVENE Tolérance extreme lait nettoyant je čistiace mlieko určené pre citlivú a problematickú pleť. Používam ho na dočistenie posledných zbytkov. Väčšinou si ho nanášam prstami a následne si ho zotriem namočeným vatovým tampónom v teplej vode. 
Krok číslo 4: Predposledným krokom je vždy tonikum. Tiež je určené pre citlivú pleť, ktorú ešte dočisťuje a pripravý na krém.
Krok číslo 5: Posledným krokom je krém. Ten v poslednej dobe dosť mením. O mojich experimentoch s krémami nájdete v predchádzajúcom článku. Tento od L´orel som vyhrala vo vianočnej súťaži s časopisom EVA. Ide o nočný krém, ktorý je výživný a s účinkami pleťovej masky. Tento krém zatiaľ testujem, ale môžem povedať, že sa mi páči jeho konzistencia a vôňa. 
Nakoniec si natriem v hrubej vrstve pery.

Dvakrát do týždňa si pleť pred tonikom umyjem repíkovým čajom, čo je dobré pre hojenie malých rán po vyrážkach. Raz do týždňa potom použijem masku, ktorú striedam. 

Dúfam, že vás môj článok aspoň troška poinformoval. Budem rada ak mi napíšete ako sa vy staráte a čistíte svoju pleť.

ChicMisses
Betty
 :)

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ahoj, túto micerálnu vodu používam už dva roky a som s ňou nadmieru spokojná. V lekárňach sa dá kúpiť dvojbalenie, ktoré je výhodné. 2 fľaše (400ml) u nás stoja okolo 15€. :)

      Odstrániť
  2. Ja micelárne vody tiež oplachujem, skúšala som aj túto Avene a súhlasím, že je dobrá, no pre mňa je stále najlepšou zelená Bioderma, asi preto, lebo tak nádherne vonia.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja som to predtým nerobila a mala som veľké problémy s pleťou. Potom som sa začala tomu venovať a našla som tiež jeden článok, kde kočka o tom písala, že čo to je micerálna voda. Odvtedy to oplachujem a vidím rozdiel. Bioderma je tiež super, ale mne moc nevyhovovala. :)
      Ďakujeme veľmi pekne za komentár :)

      Odstrániť