nedeľa 28. februára 2016

Ďalšie tipy ako byť Krásna doma :)

Znova som si pre Vás pripravila recenziu na výrobky od Krásna doma- Leontina. To že túto prírodnú kozmetiku rada a pravidelne používam už viete z predošlého článku, kde som Vám predstavila niektoré ich výrobky. A dnes prišli na radu ďalšie, ktoré sa oplatí určite vyskúšať.
Ako prvý by som vám rada predstavila olejček na vlasy, pretože najradšej mám vlasovú kozmetiku, keďže sa starám o svoju korunu krásy.

Victoria Beauty Fluid s ceramidmi a tekutými kryštálmi: je výborný pre maximálny lesk a ochranu vlasov. Je vhodný pre všetky typy vlasov, špeciálne je určený pre suché, poškodené a chemicky upravené vlasy. Hlboko preniká do štruktúry vlasu, kde ho opraví a zacelí aj tie najmenšie trhlinky. Tečúce kryštály perfektne priľnú k vlasu, ktorý obalia a vytvoria na ňom jemný povrch. Chráni vlasy pred škodlivými poveternostnými podmienkami. Dodajú vlasom maximálny lesk a jemnosť. Chráni vlasy pred ich tepelnou a mechanickou úpravou. Preto ja tento produkt používam pred žehlením a fénovaním vlasov, aby mi ich ochránil pred vysokou teplotou. Zabraňuje štiepeniu končekov vlasov. Odkedy používam vlasové výrobky od Victoria Beauty, končeky vlasov sa mi omnoho zlepšili a zocelili. Doteraz ľutujem že som si ich neodfotila pred používaním a teraz, videli by ste ten obrovský rozdiel. Roky som si nebola dať zostrihať zničené konce u kaderníčky, pretože som chcela mať vlasy čo najdlhšie a tieto produkty mi veľmi pomohli vlasy zregenerovať a preto nemôžem na ne dopustiť. Navyše uľahčuje rozčesávanie vlasov, takže tieto produkty používam po každom umytí vlasov. Stačí rozotrieť niekoľko kvapiek fluidu v dlaniach a rovnomerne naniesť na uterákom vysušené vlasy. Neaplikujte až ku korienkom vlasov a na pokožku hlavy, aby sa vlasy zbytočne nezaťažovali a nemastili. Ja si tento olejček dávam od polky vlasov až ku končekom. Hlavne na tie moje vysušené konce. A neoplachujeme. Vlasy sú krásne voňavé to je pri týchto produktoch už zvykom a hneď viditeľne lesklejšie a jemnejšie.



Ďalší výrobok, ktorý sa mi zapáčil je: Čistiace pásiky na nos s výťažkami zo stromu Tea tree. Uvoľňujú póry a odstraňuje čierne bodky. No ktorá z nás by nechcela mať pekný čistý nos, bez tých nešťastných bodiek. A verím tomu že aj nejeden muž. A viem to preto lebo sme tento super produkt testovali spolu  s mojim snúbencom a ten ochotne, ba dokonca sám navrhol že to vyskúša so mnou. Tieto pásiky čistia pokožku do hĺbky, redukujú nadmernú mastnotu, ktorá tiež spôsobuje tvorenie tých škaredých bodiek a zanecháva pleť čistú a hladkú. Tea Tree oil: je vysoko účinné prírodne antiseptikum, ktoré chráni zdravú pokožku a zabraňuje infekciám. Má silnú schopnosť prenikať do poškodených tkanív. Uvidíte naozajstný rozdiel už po prvej aplikácií. Na páske ostanú hneď viditeľné nečistoty. Pravidelným používaním docielite čisté a stiahnuté póry, vaša pleť bude hladká a svieža. Ako tento zázrak používať? Veľmi jednoducho: Umyte pleť vodou, odstráňte z nej zvyšky krému a prípadného make-upu. Vyberte pásik z krabičky, odlepte od podložky a aplikujte ihneď po otvorení. Namočte si nos, aby pásik dobre priľnul k pokožke, pretože sa nemusí dobre prilepiť. Pásik prilepte k pokožke jeho lesklou stranou a vyhľaďte, aby sa odstránili prípadne vzduchové bublinky. Nechajte pôsobiť 10-15 minút v závislosti od klimatických podmienok, pásik by mal byť suchý a mierne stuhnutý. Po jeho uschnutí odlepte opatrne od pokožky smerom od okrajov k stredu. Zvyšky odstráňte vodou. Pokiaľ by vás jeho odstraňovanie bolelo, stačí pásik navlhčiť vodou. Používajte 1-2x týždenne, dodržujte 3 denný interval medzi aplikáciami.


Ďalší produkt, ktorý poteší mnohé z Vás je: Gélové náplaste proti čiernym kruhom. Gélové náplaste proti čiernym kruhom z kolekcie Purederm Botanical Choice obsahujú špeciálne zloženie pre rozjasnenie pokožky a eliminovanie čiernych kruhov v očnom okolí, bez ich podráždenia a umožňujú tak ľahkému prieniku všetkým ingrediencií do pokožky. Obsahujú aktívne zložky ako olej zo slnečnicových semienok a vitamíny A a E. Ako pri týchto výrobkoch vieme používanie je nenáročné a výsledky výborne. Stačí na očistenú a osušenú pokožku nalepiť náplasť lesklou stranou. Nechajte pôsobiť 30 minút alebo po celú noc. Potom opatrne odstráňte náplasť v smere od okrajov ku stredu a opláchnite vodou. Náplaste majú príjemný chladivý efekt.


A posledný produkt, ktorý si dnes predstavíme bude z radu pleťových masiek. Vyskúšala som Purederm zlupovaciu masku s citrónom. Najradšej mám zlupovacie masky, pretože ako každá žena rada vidím hneď nejaký výsledok a pri týchto maskách, ostáva pleť tak viditeľne čistá a jemná. Odstráni nečistoty a odumreté bunky. Pleť je elastickejšia, sviežejšia a pekne hydratovaná. Prenikne do pórov, kde ich otvorí a pomôže tak odstrániť všetky nečistoty. Vďaka výťažku z citróna maska krásne vonia a má čistiace, astringentné a tonizačné účinky na pokožku. Masku stačí jednoducho naniesť na očistenú pleť, nechať pôsobiť 15 minút a potom zlúpnuť a zvyšky umyť vodou. Tvár je potom krásne jemná. Ja takéto masky rada používam pred nejakou príležitosťou, kedy si tvár takto pekne vyčistím a potom sa mi omnoho lepšie nanáša make-up a aj dlhšie tak vydrží.


Takže dnes sme si predstavili tieto štyri perfektné výrobky, ktoré sa oplatí určite vyskúšať. Objednať si ich môžete na e-shope krasnadoma.sk , kde okrem týchto výrobkom nájdete aj mnoho iných. Časom si určite predstavíme ďalšie, takže sa máte na čo tešiť :)

Vyskúšali ste už nejaký produkt z tejto prírodnej kozmetiky? Napríklad niektorý, ktorý sme vám už predstavili? Ak áno dajte nám do komentára vedieť, aký a či sa vám páčil :)




Krásny deň Vám praje
ChicMisses

Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára