sobota 13. februára 2016

Valentínske srdce

Zajtra je deň zamilovaných a určite mnohí z Vás chcú pre svoju lásku spraviť niečo výnimočne. Hoci by sme si lásku mali prejavovať každý deň, Valentín nám dovoľuje vymyslieť niečo špeciálnejšie. Pokiaľ neviete ako svojej polovičke spraviť radosť a nemali ste čas alebo financie niečo kúpiť mám pre Vás recept na Valentínske srdiečko, ktoré výborne chutí a určite spraví radosť, keďže bude robene s láskou. A navyše nie nadarmo sa hovorí že: "Láska ide cez žalúdok." Príprava je veľmi jednoduchá a pri zdobení sa medze nekladú. Môžete tam dať to čo máte radi alebo čokoládou napísať tajné vyznanie lásky. Tak čo Vy na to? Pustíme sa do pečenia? Takže budeme potrebovať:


Valentínske srdce:

Suroviny:

  • 1 a pol hrnčeka krupicového cukru (1 hrnček 200ml)
  • 4 vajíčka
  • 2 hrnčeky polohrubej múky
  • pol balíčka kypriaceho prášku
  • 3/4 hrnčeka oleja
  • 4 hrnčeky najemno postrúhanej mrkvy
  • 1 postrúhane mango
  • 1 postrúhane jablko
  • podľa chuti môžete pridať lieskovce, hrozienka, kandizované ovocie
  • 1 balíček vanilínového cukru
Postup:

Cele vajíčka vyšľaháme s krupicovým cukrom. Prilejeme olej, pridáme postrúhanú mrkvu, mango, jablko, vanilínový cukor, múku s kypriacim práškom, posekané lieskovce a hrozienka. Všetko spolu premiešame. Cesto dáme na plech vyložený papierom na pečenie. Koláč upečieme vo vyhriatej rúre pri teplote 180 stupňov Celzia. Upečený, vychladnutý koláč pokrájame na srdiečka. Ja som použila srdiečkovú vykrajovačku, ktorú som si kúpila v Lidli vo výpredaji, ktorá bola pôvodne určená na vytvorenie volského oka v tvare srdiečka, ale po odskúšaní som bola sklamaná, pretože to vôbec nešlo a bola som nahnevaná že načo tu formičku využijem. Ale nakoniec si našla svoje využitie a mám pocit že ešte lepšie :D Takto vykrojený koláčik si môžeme ozdobiť podľa fantázie- poliať čokoládou, ozdobiť šľahačkou a ovocím alebo len tak pocukrovať ako som to spravila ja. Dúfam že Vám a Vašej láske bude koláčik chutiť. Je veľmi šťavnatý a chutný. 








Krásne a romantické prežitie Valentína Vám praje
ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára