štvrtok 23. februára 2017

Mini premeny č.1

Tento mesiac oslávil môj blog dva roky blogovania čomu sa veľmi teším a tak som premýšľala čo by som na oslavu vymyslela. A tak ma napadlo založiť novú rubriku, kde by som sa venovala aj líčeniu a aj stylingu. A tak vznikla perfektná myšlienka mini premien. V spolupráci s vizážistkou a nezávislou sales direktorkou Mary Kay- Henrietou Filkorovou sme sa pustili do toho.
Každá žena sa chce predsa páčiť, byť pekne upravená a príťažlivá. Navyše keď sa o Vás bude niekto druhý starať a rozmaznávať je to príjemný pocit. Tak vznikli mini premeny, kde žene poradíme ako sa starať o pleť, nalíčime ju a ako čerešničku oblečieme v butiku s trendy kúskami, poradím čo sa hodí a nakoniec nafotíme, aby ste videli tu krásnu zmenu.

Prvými modelkami sa stali Monika a  Katka.
 Po ošetrení pleti a vyriešení ich kozmetických problémov sme ich nalíčili spolu s Heňou, kde krásne ožili a ukázali v sebe to krásne ženské "JA".
V spolupráci s butikom Ewa-moda ,kde sú krásne a neprehliadnuteľne kúsky sme im vybrali vhodné outfity a tak sme z nich vyčarili nádherne upravené ženy, ktoré určite nezapadnú v dave.
Pozrime sa spoločne na ich premenu:

Prvá bola Monika ktorú líčenie krásne rozžiarilo a outfit vytvoril elegantnú šik dámu:


Druhá v poradí bola Katka a z nech sme vyčarili neskutočne sexi ženu a "vojačku". No posúďte sami ako jej to veľmi pristane a ako sme v nej prebudili to ženské sexi "JA":


Premeny sa veľmi vydarili a teším sa že si ich dievčatá užili a že im premena aj niečo dala. 
Do budúcna sa môžete tešiť na ďalšie premeny a v prípade že by ste aj Vy chceli zmenu kludne ma môžete kontaktovať na chicmisses@gmail.com. ;)



Líčenie Monika- vizážistka Henrieta Filkorová
Líčenie Katka- Ja :)
Styling oboch dievčat- Ja :)
Oblečenie a priestor na fotenie: butik Ewa-moda



P.S.: Nezabúdajte že na Facebooku stále prebieha súťaž o veľkú premenu zdarma. Stačí len liknuť, zdieľať a označiť komu by ste premenu dopriali (kludne aj sebe) ;) Máte na to ešte 2 týždne ;) Budem Vám držať palce a tešiť sa na výherkyňu.




Krásny deň Vám praje
ChicMisses
Evelin





4 komentáre:

  1. wau! najskôr som išla pochváliť prvú zmenu, ale teda druhá slečna, to je úplne iná žena! :) krásne sú obe :) myslím, že aj outfity veľmi pomohli :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem dievčatá boli úžasne veľmi si to užili a myslím že sa podarilo prebudiť v nich to krásne ženské "JA" ;)

      Odstrániť
  2. Perfektné premeny, to sa naozaj podarilo :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a čoskoro sa môžete tešiť na ďalšie ;)

      Odstrániť