sobota 4. marca 2017

Kombinácie s výrazným kimonom

Dnes som si pripravila pre Vás článok, ktorý bude troška inšpiráciou a taktiež aj mojim zapojením sa do súťaže. Na facebookovom profile Kristíny Farkašovej prebieha súťaž pre blogerky na ktorú ma upozornila kamarátka, kde zadanie je jednoznačne. A to nakombinovať výrazne kimono Lindex. 
Kimono ma krásne jarné farby a preto som začala tvoriť. Troška som sa odviazala a keďže mám veľmi rada kombinovanie jednotlivého kúska na viacero štýlov, tak aj pri tomto kimone som spravila hneď viacero kombinácií.
Pri tomto stylovaní neviem niekedy prestať :D a tak som aj teraz spravila 6 koláži. Nájdete tam  ležérnu kombináciu do mesta na kávičku s kamarátkou, ale taktiež niečo na večernú príležitosť či do práce.
Myslím že je to veľmi pekný kúsok, ktorý zahrá v každom outfite.
Ktorá kombinácia sa Vám páči najviac?
Mne všetky ;)






Krásny víkend Vám praje Vaša

ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára