streda 8. marca 2017

Privolávanie jari

Na internete sa to len "hemží" jarnými fotkami a každý sa snaží privolať pekné počasie. Ja nie som výnimkou tiež mám skôr v obľube pekné a slnečné počasie a po tejto tuhej zime sa veru neviem dočkať slnečných lúčov. Pomaličky, ale isto cítiť že sa jar blíži a ja sa tomu veľmi teším. Preto som si pre Vás pripravila aj takýto jarný outfit, ktorý som mala v zásobe presne na takéto obdobie.
Farby jednoznačne k jari patria a po pochmúrnej zime nás určite vytiahnu aj z depresívnej nálady. Sukne v áčkom strihu veľmi obľubujem, pôsobia dievčensky a romanticky. A táto kvetovaná mi hneď padla do oka. Kvetový vzor tento rok bude stále trendy a či už sa bude nachádzať na sukniach, topoch či šatách. Trendy budú hlavne veľké vzory či nášivky v tvare veľkých kvetov. 
Romantickú sukňu som už len doladila výraznou blúzkou a na ňu svetrík zo Store na zaväzovanie. Romantický outfit na privolávanie jari či na rande bol na svete.
Aké vzory obľubujete na jar Vy?











Svetrík: STORE
Kabelka: STORE
Okuliare: Michael Kors STORE
Sukňa: New Yorker
Blúzka: New Yorker
Lodičky: John Garfield

Foto: DPhotography

Krásny deň žien Vám prajem užite si ho ;)

S pozdravom Vaša
ChicMisses
Evelin


5 komentárov:

  1. Suknička je veľmi pekná, podobnú mám objednanú tak sa na ňu teším :) Kvety sú na jar taká klasika a ja ich totálne zbožňujem :) Inak tento outfit ti ozaj svedčí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Viky...kvety sú proste top na jar aj keď je to pre niekoho klišé, ale ja ich zbožňujem či už doma vo váze alebo na oblečení ;)

      Odstrániť
  2. Ďakujem ..som veľmi rada že sa ti článok páčil snažím sa stále prinášať niečo nové a zaujímave ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna :) V týchto farbách, strihu oblečenia a s opätkami pôsobíš žensky :) Vymenila by som možno len tú čiernu kabelku, tá mi tam vadí a vymenila by som ju napr. za nejakú vo farbe ruží na sukni. Keď som pri tej ženskosti možno by som si aj skôr rozopla gombíky trošku na výstrih, ale inak všetko super, vlasy nádherné :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dominika, tento ženský štýl mám veľmi rada ;) na foto to nie je dobre vidieť, ale kabelka je tmavo modrá, ladená bola k svetríku a farbe lístkov ruží na sukni...nechcela som byť príliš ružová tak som zvolila takúto tlmenejšiu farbu na zvýraznenie modrej na sukni ;)

      Odstrániť