utorok 11. apríla 2017

Rožteková torta

Ozvala sa nečaká návšteva že Vás za hodinu navštívi a Vy jej nemáte čo ponúknuť? Ľadnička aj špajza zíva prázdnotou a jedine čo máte sú staršie rožteky? Na očká nemáte potrebné ingrediencie a skôr by ste aj tak privítali niečo sladké ku káve?
 Žiadny problém.
Mám pre Vás výborný a rýchli recept ku ktorému Vám stačia základe suroviny a výsledok vyzerá a chutí božsky ;)

Rožteková torta:


Suroviny:
  • 5 rožtekov
  • 600 ml mlieka
  • vanilkový cukor
  • 3 vajíčka
  • 100 g mleté orechy (alebo mak čo máte radšej)
  • vanilkový puding (1 balenie)
  • hrozienka
Postup:

Rožteky pokrájame na menšie kúsky. Do väčšej misky dáme mlieko, cukor podľa chuti, 3 žĺtka, mleté orechy. Všetko premiešame a do zmesi vložíme pokrájané rožteky pridáme puding a hrozienka podľa chuti.Ja som navyše pridala troška škorice, keďže ju mám rada a k orechom sa mi hodí. Všetko spolu riadne premiešame a vzniknutú hmotu vložíme do okrúhlej formy. Pečieme na 200° približne 30 minút. Medzičasom si zo zvyšných 3 bielkov vyšľaháme tuhý sneh. Po pol hodinke koláč vytiahneme z trúby, sneh rovnomerne navrstvíme naň a dáme ešte zapiecť na 10 minút. Po dopečení necháme koláč troška vychladnúť a podávame. Je výborný teplý aj studený. Je veľmi sýty a preto je to aj výborná varianta napríklad na raňajky ;)

Dobrú chuť Vám prajem :)









S pozdravom Vaša
ChicMisses
Evelin


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára