štvrtok 21. apríla 2016

Red and yellow ;)

Jar nám krásne už hýri všetkými farbami, všetko krásne kvitne prebúdza sa k životu. A prečo práve v tomto ročnom období nevyskúšať farebnejšiu kombináciu? Navyše, keď slniečko svieti vtedy mám chuť vytiahnuť zo šatníka niečo farebné, bláznivé a tak spraviť si vďaka oblečeniu, hneď od rána dobrú náladu. Už dlhšiu dobu mám v šatníku výraznú červenú koženku a nedávno k nej pribudli v rovnakej farbe aj lodičky. Preto som rozmýšľala ako tieto kúsky skombinovať. Klasická čierno-červeno-biela kombinácia mi neprišla až tak moc farebná a tak som siahla po mojej druhej obľúbenej farbe tejto sezóny a to po žltej. Aby som tieto už dve výrazne farby stlmila zvolila som k ním čierne nohavice a čierne pilotky.
A svieži a výrazný outfit bol na svete. A vy aké farby radi kombinujete dokopy? Napíšte nám váš tip do komentára ;)









Bunda: New Yorker
Tričko: Old
Nohavice: Chantall
Kabelka: Chantall
Okuliare: Mánia Optix.


ChicMisses
Evelin

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, je aj veľmi praktická. Veľmi rada ju nosím a kombinujem hlavne na jar a leto ;)

      Odstrániť