nedeľa 1. novembra 2015

Jesenná prechádzka so štvornohým fešákom :)

Milujem takéto krásne jesenné počasie, keď všetko hýri farbami a slniečko cez deň príjemne svieti. Toto krásne počasie sme využili s Betty a šli sme sa včera prejsť na kopec. Keďže chcel ísť štvornohý fešáčik-Ricky s nami museli sme ho zobrať nech sa prevetrá. Neplánovane sme sa s Betty zladili farebne ale ani sa nečudujem pretože bordová farba a všetky jej odtiene sú túto jeseň veľmi trendy a my sme si ju obe obľúbili tiež. Obe sme stavili na pohodlnosť čiže nízke topánky a kožené bundy. Ešte aj vrchný diel sme zvoli dosť podobný no vidno že sme naladené na rovnakú vlnu :D ja som mala predĺženú károvanú košeľu a Betty kockovaný svetrík. Prechádzka to bola príjemná stihli sme sa porozprávať o projektoch, ktoré pre vás chystáme a nevieme sa dočkať kým ich zrealizujeme. 
Aký víkend ste mali vy? 
Užili ste si pekne počasie aspoň počas prechádzky v prírode?


  


                   
 









                  








ChicMisses
Evelin& Betty
💋💋

4 komentáre:

  1. Krásně jste se barevně sladily! Mně se líbí více ten první outfit :) a klobouk je super, ten vám sluší oboum. Hlavně pejsek je krásný, mám jednoho doma, tak pro ně mám prostě slabost, ale věřím, že je to miláček!
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, neplánovane a predsa sme sa zladili ;) Klobúk bol jasná voľba pri kúpe veľmi sa mi páčil takže ten musel byť môj a výhoda že ho využijeme obe :) Psík je maznáčik no to asi pozná každý kto ma psíka a ma rád zvieratka tak ako my. Fotiť sa mu síce moc nechcelo ale raz dobre zapózoval a pekná fotka bola na svete :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujeme, čoskoro bude o takýto tip klobúčika aj na našej stránke súťaž tak ak sa páči treba nás sledovať ;)

      Odstrániť