utorok 15. decembra 2015

Moja inšpirácia :)

Takže pokračujeme na tému ešte z minulého týždňa, ktorou bolo káro :). Síce v tomto outfite nejde úplne až tak o káro, ale to nám vôbec nevadí. Dominantou tohto outfitu nie je môj známy červený kabát, ale zameriame sa na sukňu. 
Keď som zbadala túto sukňu v predajni Orsay hneď som si ju musela kúpiť.  Dôvod bol taký, že presne túto sukňu, teda s týmto motívom som videla na mojej najobľúbenejšej blogerke Olivii Palermo, ktorú zbožňujem a v prípadoch keď neviem čo na seba tak sa ňou nechávam inšpirovať. Ona zvolila v tomto prípade len čistú čierno bielu kombináciu, ale mne to nejako nedalo. Ak nás nejaká tú dobu sledujete isto viete, že čierno biela kombinácia je mňa charakteristická, ale teraz som to troška vylepšila červeným kabátom. 
Však zhodnoťte či som zvolila dobre :) :) :)






Kabát: Chantall
Čierny rolák: H&M
Sukňa: ORSAY
Čižmy: Deichmann

ChicMisses
Evelin& Betty
����

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára