piatok 18. decembra 2015

Lúčime sa s károm ;)

Tak ako som našu tému inšpirovanú károm začala tak ju aj ukončím :) Nakoniec sme na túto tému spravili viac outfitov, nielen na týždeň a tak dúfam že sa páčili a boli pre vás aspoň troška inšpiratívne ako tento vzor zladiť na viacero príležitosti. 
Ja som si na dnes pre vás pripravila outfit vhodný na párty alebo do mesta, keď máme dnes už ten piatok a zvolila som kárované košeľové šaty, ktoré mi hneď v obchode padli do oka a vedela som že musia byť moje. Veď to poznáte, keď je to láska na prvý pohľad :D Hoci som bola váhavá, ako vždy, neodišla som s nimi hneď na prvý krát, ale až na ten druhý, keď mi nedali spať a musela som sa po ne vrátiť. A teraz sú mojim obľúbeným kúskom v ktorom sa cítim pohodlne a viem ich nosiť na rôzne spôsoby. Určite ich ešte uvidíte v niektorom mojom outfite.
Takže týmto károvaným outfitom oficiálne končím našu tému a určite ešte niečo pre vás myslíme. Prípadne ak máte nejaký nápad alebo nejakú tému, ktorú by ste radi videli ako sa s ňou popasujeme, kludne napíšte do komentára a my sa vám budeme snažiť vyhovieť :)

Určite nezabudnite že už zajtra večer končí naša vianočná súťaž na našej FB stránke. Ešte máte poslednú možnosť zapojiť sa-podmienky sú veľmi jednoduché.
Skúste svoje šťastie a kliknite TU ;)















Foto od DPhotography

Košeľové šaty: F&F
Bunda: NewYorker
Klobúk: Ebay
Náhrdelník: Gate
Opasok,kabelka: Chantall
Topánky: Old

ChicMisses
Evelin& Betty
����

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára