štvrtok 3. decembra 2015

Fitness cheesecake bez cukru

Minule som dala na FB foto vynikajúceho fitness chceesecake bez cukru a dokonca aj bez múky. A keďže mal veľký úspech a zjedol sa rýchlosťou blesku tak týmto ho určite zaraďujem medzi moje najobľúbenejšie recepty, ktoré budem robiť častejšie. Pokiaľ si chcete zamaškrtiť bez výčitiek, určite vyskúšajte je výborný, lahodný a veľmi jednoduchý na prípravu. Ja som si recept troška upravila podľa seba a určite mu to len pridalo na chuti. Takže šup sa do zdravej maškrty :)
Takže budeme potrebovať týchto pár veci. 

Fitness cheesecake bez cukru:

Suroviny na korpus:
  • 100g ovsených vločiek
  • 50g orechov
  • 1 vajíčko
  • vodu (podľa potreby)
  • 1 lyžicu medu
  • cca 10ks sušene figy (môžete spraviť aj bez nich ja som si ich tam pridala a cesto bolo chutnejšie)
Suroviny na krém:
  • 500g hladkého tvarohu (ja najradšej používam ten z Lidla v tom malom kýbliku ;)
  • 1/2 bieleho jogurtu (ale pokiaľ ho nepridáte nič sa nestane )
  • 1 vajíčko
  • 2 lyžice medu
  • ovocie podľa chuti ja som zvolila mrazenú lesnú zmes
Postup:

Rozmixujeme orechy a zmiešame ich spolu s ovsenými vločkami. Pridáme rozšľahané vajíčko, lyžicu medu a poriadne premiešame. Figy rozmixujeme s troškou vody a pridáme k ostatným surovinám. Ak cesto spolu dobre nedrží, pridáme ešte trošku vody a premiešame. Ale figy by mali cesto pekne spojiť, takže možno ani nebude potrebné vodu pridávať. Rúru rozohrejeme na 170 stupňov. Cesto dáme na dno korpusu a poriadne utlačíme tak, aby bolo pri okrajoch trochu hrubšie. Tvaroh zmiešame s jogurtom, rozšľahaným vajíčkom a medom (ten môžeme pridať podľa chuti) a pridáme ovocie. Prípadne môžeme naniesť polovicu krému na korpus a poukladať ovocie naň a potom naniesť zvyšný krém. Necháme piecť cca 20 minút. Necháme vychladnúť a potom podávame. Môžeme si cheesecake ozdobiť podľa chuti zvyškom ovocím alebo orieškami.

Tak a už vám prajem len dobrú chuť. 
Ak vám bude fitness cheesecake chutiť, dajte nám vedieť a pripojiť môžete aj foto ako sa vám vydaril :)

A nezabudnite že na našej facebookovej stránke ChicMisses prebieha práve Vianočná súťaž ,tak spravte radosť sebe alebo svojim blízkym ;)







ChicMisses
Evelin& Betty
����

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára