streda 9. decembra 2015

Týždeň inšpirovaný károm 2 :)

Tak a pokračujeme :) Na rad prišiel aj môj outfit, ktorý som ozvláštnila károm. V tomto prípade som siahla do šatníka a vybrala tento úžasný a obrovský červený šál :). Tento je síce z minuloročnej kolekcie z H&M, ale videla som tam podobné. Milujem takéto obrovské šále, do ktorých sa môžem schúliť. To počasie síce na to nevyzerá, ale dúfam, že pani zima nás poctí svojou návštevou :) 
Ďalej som zvolila aj baretku, ktorú ste mohli vidieť na fotkách z Paríža. Mám ju už veľmi dlho a pomaly sa z nej stáva taká pamätná čiapka, ktorá so mnou precestovala svet. Jedine kde nebola tak to na letnej dovolenke, tam by bola troška odveci :).
Máte aj vy taký podobný kúsok v šatníku?








Čiapka: OLD
Šál: H&M
Bunda: New Yorker
Rolák: H&M
Cardigan: ORSAY
Rifle: H&M
Topánky: F&F
Taška: OLD

ChicMisses
Betty& Evelin
����

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára