nedeľa 27. septembra 2015

CHUTE JESENE

No nevyzerajú chutne?  Snažila som sa pretaviť ročné obdobie do sladkého potešenia. Toto obdobie je bohaté na rôzne príchute, ako gaštany, tekvica, orechy a rôzne druhy akurát dozrievajúceho ovocia. Tento víkend sme aj my mali takú malú oberačku u nás na záhrade. Najviac som sa však tešila kedy konečne odtrhnem svoju obrovskú tekvicu. Hneď som z nej musela vyrezať svojho svetlonosa. :) (Tekvicové cupcake budú v priebehu týždňa)
Teraz som sa však zamerala na gaštany a moje obľúbené mrkvové muffiny. 


Recept na mrkvové muffiny som odkopírovala z môjho starého receptu, ktorý nájdete TU. Ide o recept na najlepší mrkvový koláčik na svete, a preto som ho teraz urobila v malom :)

Gaštanové muffiny:

Suroviny: 240g polohrubej múky, 2KL prášok do pečiva, 100g krupicový cukor (ja som použila trstinový cukor), 1 vajce, 130ml mlieka, 70ml oleja, 250g gaštanového pyré (kúpila v LIDL), 1/2 tyčinky Ľadové gaštany

Postup: 
Polohrubú múku zmiešame s práškom do pečiva a cukrom. K suchej zmesi pridáme celé vajce, mlieko, olej a dobre premiešame. Gaštanové pyré nahrubo nastrúhame a vmiešame do cesta. Pripravené košíčky naplníme cestom a ozdobíme nakrájanou tyčinkou Ľadové gaštany. Vložíme do rúry vyhriatej na 180 stupňov a pečieme cca 20 minút. 

Upečené muffiny som na záver ozdobila krémom. Mrkvové bielym a gaštanové kakaovým krémom. 
Suroviny: 2KS pomazánkového masla bez príchute, práškový cukor (podľa chuti), Amaretto alebo môžete pridať aj Rum, kakao


 Dobrú chuť vám prajú
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára