utorok 27. októbra 2015

Kreatívnejší biznis style

Toto krásne slnečné počasie, ktoré prevláda tento týždeň dokáže tak perfektne dobiť energiu ako nič iné. To asi všetci veľmi dobre poznáme že keď ráno vylezieme z teplej postieľky lepšie sa nám funguje počas dňa, keď sa na nás slniečko usmieva a vôbec nemáme pocit že by sa blížila zima. Horšie je to, keď je deň pochmúrny, depresívny a nám sa nechce nič, maximálne sa tak obrátiť na druhý bok :D Takže ja len dúfam že toto energiu dobíjajúce počasie vydrží čo najdlhšie pretože práve v tomto období mám viac chuť a energiu na nové nápady, projekty a veci idú tak akosi jednoduchšie. 
Pevne verím že projekty, ktoré pre vás chystáme s Betty práve v tomto období vyjdú všetky do jedného a budeme vám ich môcť časom všetky predstaviť :) Ale všetko pekne poporiadku. :)
Outfit ktorý sme pre vás nafotili s našou šikovnou fotografkou Dominikou je dnes viac menej taký biznis-pracovný. Mnoho z vás by ho využili práve do práce či na nejaký meeting. Ja som ho využila pri stretnutí a dohadovaní spolupráce pre náš blog- o čo išlo sa dozviete včas ;) Keďže som potrebovala vyzerať formálne ale nie príliš stroho miesto klasických nohavíc som zvolila rifle ale vrch som zachovala viac v biznis štýle. Klasická biela blúzka a sako nesmú chýbať tým sa predsa nič nepokazí. Na oživenie, aby to celé nepôsobilo príliš nudne som zvolila hand made farebný náhrdelník ktorý som dostala ako darček a keďže som mala v rovnakej farebnosti aj lodičky voľba bola jasná. Kabelku som si zobrala listovú, kde som si vzala na schôdzku len základne veci ako diár, mobil a doklady.
Niekedy v jednoduchosti je krása a stačí sa oživiť len peknými doplnkami. Páči sa vám takýto kreatívnejší biznis štýl alebo by ste na schôdzku zvolili niečo iné? Kludne napíšte do komentárov môžete pripojiť aj foto ;)












 Okuliare: Ebay
Hodinky: Ebay
Blúzka: H&M
Rifle: Old
Sako: New Yorker
Náhrdelník: Hand made darček
Lodičky: darček
Kabelka: Old
Náušnice H&M

Pekný a slnečný týždeň vám prajú 

ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára