piatok 9. októbra 2015

I love cardigans

Dnes je škaredé pochmúrne počasie a preto vám prinášam outfit, ktorý sme fotili ešte cez tie krásne slnečné dni, ktoré sme tu mali predtým ako takú peknú spomienku a na zdvihnutie nálady. 
Milujem kardigany pretože sú to jednoznačne také tie must have kúsky v šatníku. Či už s dlhým rukávom, 3/4 alebo bez rukáva v podobe vesty dá sa tento kúsok perfektne kombinovať a dovolím si tvrdiť že celoročne. 
Môže sa nosiť miesto bundy, keď nie je príliš chladno alebo v chladnejšom období pod trenčkot alebo kabát. Túto jeseň a zimu sú kardigany veľmi moderne objavujú sa snáď v každej novej kolekcií v obchodoch. A priznám sa že ja ich mám v šatníku hneď v niekoľkých prevedeniach a farbách.
Dokonca sa tam nájdu aj kúsky ktoré som už dlhšiu dobu na sebe nemala a celkom som na ne aj zabudla, medzi tieto zabudnuté kúsky patrí aj tento krémový bez rukávov ktorý som mala tuším len 1x na sebe. Ale som rada že práve tento kúsok oblečenia sa vracia znova do veľkej obľuby a tak môžem oprášiť veľa kúskov čo som kedysi tak rada nosila ( alebo nenosila vôbec a teraz im dám jednoznačne šancu ;) )
Hoci tento dnešný outfit je skôr na teplejšie počasie stačí zmeniť len dve veci a kludne si ho môže obliecť aj teraz na jeseň. V prvom rade by som vymenila topánky. Sandáliky by som vymenila za kotníkové topánočky a na vrch by som prehodila trenčkot alebo koženú bundu a hneď máme pohodlný a pekný outfit či už do práce alebo do mesta keďže je dnes piatok :)
Inak ako plánujete tráviť dnešný piatkový večer? Ja asi uprednostním papučovú kultúru, pukance, vínko, cuketovú pizzu a dobrý film :) 

Krásne fotky vyhotovila naša šikovná fotografka Dominika Sedláková  FB-DPhotography.












Varianta na chladnejšie počasie :)


Pekný víkend vám prajú
ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára