pondelok 12. októbra 2015

Cuketová pizza

Väčšinou vám prinášame sladké recepty na rôzne koláčiky ale tento krát mám pre vás pripravený slaný recept. Keďže som sa zamilovala do cuketovej pizze, ktorá je ľahká na prípravu a výborná chuťovo. Pokiaľ máte večer k telke chuť na pizzu ale chcete si držať štíhlu líniu výborná náhrada je táto cuketová pizza, je veľmi sýta a na vrch si môžete zvoliť oblohu podľa vlastnej chuti. Ja som ju už skúšala v rôznych variantoch a vždy bola výborná. Tento recept som našla v knihe Fit recepty a hneď ma zaujal, keďže mám veľmi rada zdravé a rýchle jedlá. Veľa dobrých receptov nájdete aj na ich stránke FitRecepty.sk
Takže šup do práce.

Cuketová pizza:
Ingrediencie:
  • 1 menšia cuketa
  • 2 vajcia
  • 50-100g strúhaného syra
  • soľ
  • čierne korenie
  • pizza korenie
  • obloha podľa chuti


Postup:

Cuketu nastrúhame a rukou alebo utierkou z nej vytlačíme čo najviac vody. Následne ju zmiešame s vajíčkami, korením, soľou a so strúhaným syrom. Množstvo syra dajte podľa vlastného zváženia čím ho dáte viac tým bude pizza lahodnejšia a pevnejšia ale výborná bude aj s 50g syra.
Hotové cesto rozložíme na plech vystlaný papierom na pečenie a pečieme 15 minút na 190 stupňoch. Po 10 minútach pizza cesto vyberieme, potrieme kečupom a poukladáme zvolenú oblohu a dáme zapiecť na ďalších 10 minút. Po upečení necháme chvíľu vychladnúť pokrájame a pochutíme si ;)

 Pizza so šunkou,syrom a paradajkami.

Pizza so šunkou, mozzarelou a čerstvou bazalkou :)


Dobrú chuť vám prajú
ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára