sobota 24. októbra 2015

Budatínsky rínok

Keďže bolo dnes po dlhej dobe krásne počasie, ktoré nás len tak nenechalo sedieť doma na FB stránke som našla pozvánku na udalosť v areáli Budatínskeho hradu kde sa uskutočnil 5. ročník  Budatínsky rínok, ktorý prináša ukážky tradičných remesiel, chutné občerstvenie, atrakcie pre najmenších, program na pódiu, ale aj bohatý sprievodný program pre všetky vekové kategórie. Odprezentovali sa tam remeselníci ako  drotári, pekári, šperkári , čipkári a mnohí ďalší. Tiež tam bolo množstvo stánkov v ktorých výrobcovia predávali drevené hračky, šperky, prírodne mydlá, keramika atď. Taktiež nechýbali  pečené oblátky, pečené gaštany, kráľovské trdelníky, varené víno, medovina, či horúci kubánsky rum s vaječným koňakom alebo horúca čokoláda so šľahačkou.
Program na hlavnom pódiu začal o 13:00 a potrval až do 20:00. Predstavili sa tam divadlo, folklórna hudba i rockové kapely. Po celom areáli boli rozmiestnené rôzne sprievodne aktivity, kde sa mohli zabaviť deti i dospelý. Pozrieť ste si mohli kočovné divadlo, vyskúšať lukostreľbu, deti si mohli zaskákať na nafukovacom hrade či dať sa pomaľovať na tvár. Zaujímavá bola tiež ukážka Slovenského národného povstania za použitia dobových uniforiem a dobových zbraní. Dokonca nám predviedli streľbu z guľometu a bola to teda riadna rana :D
Po príjemnej prechádzke po areáli sme si zakúpili výborne jahodové vínko a pečené gaštany. Ako prekvapenie som dostala od mojej polovičky krásnu lízanku v tvare srdca z lásky :)
Bola to výborná akcia, kde si určite každý prišiel na svoje, takže určite odporúčam ďalší ročník. :)

P.S. Na tomto rínku som našla dobre oblečeného chalana s ktorým som sa musela odfotiť a porovnali sme si, kto ma lepší outfit. Hlasovať môžete na našej FB stránke ktorý sa vám páčil viac :D




















Pekný zbytok víkendu vám prajú


ChicMisses
Evelin& Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára