pondelok 19. októbra 2015

Leontina-Krásna doma a ich pleťové masky

Už dávnejšie sme pre vás napísali recenziu na kozmetiku od Leontiny-Krásna doma, ktorú si môžete prečítať na tomto odkaze pokiaľ ste ju ešte nečítali :) A tento krát prichádzame s ďalšími výrobkami od tejto značky. Ja osobne mám kozmetiku od Leontiny-krásna doma veľmi rada používam veľa ich výrobkov o ktorých som písala v odkaze vyššie a veľmi sa mi osvedčili. Nie len že je to prírodná kozmetika ale taktiež cenovo veľmi výhodná a ľahko sa objednáva cez ich
Dnes budem písať o troch nových výrobkoch, ktoré som odskúšala.

Prvá bude Skinlite Okysličujúca bublinková maska s výťažkami z marhule:  Táto maska čistí pokožku do hĺbky , odstráni z nej odumreté pleťové bunky a zlepší jej mikrocirkuláciu.  Okysličujúca pena preniká hlboko do pokožky , kde z nej odstráni všetky nečistoty , vrátane čiernych bodiek a odumretých buniek. Pokožku rozjasní a zlepší jej farebný tonus.
Aktívne zložky : výťažok z marhule , výťažok z papáje , výťažok zo zeleného čaju a bambusových výhonkov .

Moja skúsenosť: Ako prvú som použila túto bublinkovú čistiacu masku, aby mi tvár pekne vyčistila pred tým ako nanesiem druhý tip masky. V prvom rade oceňujem praktické delené balenie čím môžete masku použiť 2x. Maska bola krémovej bielej konzistencie s príjemnou marhuľovou vôňou. Naniesla som si ju na tvár podľa návodu suchými prstami na dôkladne osušenú pokožku, vyhla som sa oblasti oči a pier. Po aplikácií sa v okamihu premenila na jemnú penu s ktorou som urobila jemnú masáž tváre cca 1 minútku a potom som ju opláchla vlažnou vodou. Tvár hneď na prvý dotyk bola jemná a prečistená. Pripravená na aplikáciu druhej masky, ktorú som chcela vyskúšať :)
Ak chcete skúsiť túto čistiacu masku, môžete si ju objednať na e-shope krásna doma jej cena je výborných 1,50  a jedno balenie máte na 2 použitia. Objednať si ju môžete na tomto odkaze:  Skinlite Okysličujúca bublinková maska s výťažkami z marhule.


Druhú masku som vyskúšala: Skinlite zlupovacia pleťová maska s výťažkami z uhorky:  Táto maska by mala hlbkovo čistiť a hydratovať  pokožku. Jemne odstraňovať odumreté bunky pleti a viditeľne redukovať rozšírené póry a napomáha ich udržiavať po dlhú dobu čistými.
Aktívne zložkyvýťažok z uhorky.


Moja skúsenosť: Tu tiež oceňujme delené balenie. Po otvorení maska mala gélovú konzistenciu a veľmi príjemnú ľahkú uhorkovú vôňu. Tiež sa mi páčilo množstvo masky v balení bolo jej dostačujúco na tvár prípadne krk ja som si ju aplikovala vo väčšom množstve iba na tvár. Treba sa samozrejme vyhnúť oblasti očí a úst. Zo začiatku maska na tvári príjemne chladí, potom začne sťahovať tvár a nakoniec jemne svrbí ale to je príznak sťahovania pórov takže sa nemusíte báť. Nechala som ju na tvári pôsobiť podľa návodu 15-20 minút a potom treba opláchnuť vodou, pokiaľ máte na tvári tenšiu vrstvu môžete ju jemne aj stiahnuť ,ale pokiaľ si dáte hrubšiu vrstvu ako ja neodporúčam sťahovať :D Maska je pevná a jej stiahnutie by mohlo bolieť. Preto treba pekne opláchnuť vodou ako píše návod :) Tvár bola po stiahnutí masky veľmi jemná na dotyk a pekne prečistila póry. Teraz majú na e-shope krásna doma na ňu aj akciu 2+1 zdarma a za tieto 3 masky zaplatíte neuveriteľné 3 €. Objednávať môžete na odkaze: Skinlite zlupovacia pleťová maska s výťažkami z uhorky.

A do tretice som môjmu drahému na sviatok objednala Darčekový set pánsky - Carlos Moya CLASSIC: táto sada obsahuje toaletnú vodu v spreji 100ml , telový deodorant 200ml a praktickú toaletnú taštičku. Mne táto vôňa učarovala keďže nemám rada ťažké-korenisté vône a táto bola veľmi jemná a svieža. A navyše pri aplikovaní toaletnej vody a deodorantu vôňa vydrží dlhšiu dobu. 



Od Leontiny-Krásna doma milujem ich kúzelné vône pripomínajúce najznámejšie parfémy sveta, ktoré  za výbornú cenu a krásne voňajú, preto používam už len tie a keď som zbadala toto darčekové balenie toaletná voda+deodorant pre pánov hneď som po ňom siahla. Pokiaľ potrebujete pekný a voňavý darček pre vaše polovičky skúste sa pozrieť na e-shop. Stačí kliknúť na tento odkaz a nájdete tam kopec výrobkov na výber.

Kludne preklikajte e-shop krásna doma a verím tomu že tam nájdete veľa výrobkov, ktoré vás oslovia tak ako mňa a vyskúšate ich. Môžete nám aj napísať, ktoré výrobky od nich ste vyskúšali a vyhovujú vám :)


1. Skinlite Okysličujúca bublinková maska s výťažkami z marhule
2. Skinlite zlupovacia pleťová maska s výťažkami z uhorky






Darčekový set pánsky - Carlos Moya CLASSIC


Pekný začiatok týždňa vám prajú
ChicMisses
Betty& Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára