štvrtok 22. októbra 2015

VIP otvorenie AUPARKU Bratislava

V utorok som bola na slávnostnom VIP otvorení zrekonštruovaného AUPARKU Bratislava. Táto party bola iba na pozvánky a prebiehala v centrálnom priestore, ktorý bol ohraničený páskami. Aupark Bratislava prešiel tento rok zásadnými zmenami. Jedná však iba o zmenu vnútorného dizajnu, teda prerobenie podlahy, zmena farby a presvetlenie celej pasáže.
Na túto party bol povinný aj dresscode, ktorý znel: čierno-biela s červeným akcentom. Tomuto som sa veľmi potešila, pretože ako viete, tieto farby prevládajú u mňa v šatníku a sú mojimi favoritmi. Deň predtým bola veľká skúšačka rôznych kombinácii, ktoré ma napadli. Pri tom zhone som sa vám aj zabudla odfotiť.
Party začala módnou prehliadkou, ktorú sprevádzal huslista Filip Jančík. Išlo o prehliadku večerných šiat slávnych módnych slovenských návrhárov, a to Borisa Hanečku, Jany Pištejovej, Fera Mikloška a ďalších. Po prehliadke hral DJ a všetci jedli a pili. Podávali sa miešané alkoholické a nealkoholické nápoje a šampanské. Bola to veľmi krásna skúsenosť a dúfam, že nebola posledná. Niečo som pre vás aj nafotila, ale pri veľkom pohybe osôb su fotky trošku zo zlého uhla. :) Zabudla som vám aj spomenúť, že v strede bol umiestnený nádherný biely kolotoč, ktorý bol úchvatný. WAU!!! Celý večer som mala chuť sa ísť na ňom odviezť. 












ChicMisses
Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára