pondelok 28. marca 2016

Veľkonočný pondelok - White Jacket

Veľkonočný pondelok je už za nami. Oblečenie, koberce a periny sa síce ešte budú aj zajtra sušiť, ale tradície sa dodržiavať musia. Aj keď niekedy nechápem, kto toto vymyslel. 
Tento deň je spojený aj s mnohými návštevami
 a preto je úplne normálne sa troška vyfintiť. 
Slniečko už pomaly vykukuje a čo som hneď aj využila a prevetrala svoje novo kúpené biele sako. Pre tých, čo nás sledujú na instagrame dobre známe. 
Však to dobre poznáte, že keď si niečo vysnívate a nakoniec to aj nájdete a v mojom prípade to ešte aj sedí tak to treba kúpiť. V mojej hlave sa premietajú tisícky outfitov, do ktorých bude toto biele sako ideálne. Mienim ho skôr nosiť počas leta, ale moje nadšenie z jeho kúpi ma donútilo si ho obliecť už teraz. 
Som zvedavá, čo na túto moju prvú kombináciu poviete vy:)






Sako: H&M
Tričko: H&M
Rifle: New Yorker
Topánky: CCC
Náhrdelník: H&M
Náušnice: H&M
Kabelka: Old 


ChicMisses

Betty

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára