pondelok 14. marca 2016

Veľkonočné muffiny s tvarohovým prekvapením

Dnes je skvelý deň...
Slniečko sa nám pomaly ukazuje, ale na tróne stále sedí pani Zima. Preto som sa rozhodla, že si dnes urobím radosť a upečiem si niečo veselé. Samozrejme, že je to aj typ pre vás a veselé veľkonočné koláčiky, ktoré vyzerajú na tanieri tak štýlovo. 
Aby to však neboli len také obyčajné muffiny tak som do nich skryla sladké tvarohové prekvapenie. 


Suroviny: (na 12ks)
Cesto:
200g hnedého cukru
2 vajcia
1dcl oleja
1dcl mlieka
citrónová kôra
200g polohrubej múky
1/2 kypriaci prášok
štipka soli
hrsť vlašských orechov
50g horkej čokolády
Plnka:
250g jemného tvarohu
práškový cukor (podľa chuti)
vanilkový lusk
1/2 Zlatý klas (vanilkový puding)
Ozdoba:
Tvaroh 
vanilkový puding (kupovaný)
Lentilky (ja som kúpila arašidové LIDL)

Postup:
Najskôr si vymiešame tuhý sneh bielkov. Potom si vymiešame žĺtka s cukrom, kým sa nezväčší ich objem. Následne pomaly pridávame tekuté ingrediencie (olej, mlieko a citrónovú kôru). Na záver pridávame suché suroviny (múku, kypriaci prášok, rozdrvené orechy a nasekanú horkú čokoládu).
V druhej miske si zmiešame tvaroch, práškový cukor, vanilkový puding a nakoniec vyškriabeme vanilkový lusk.

Do formy na muffiny si rozmiestnime nejaké pekné košíčky, ktoré budeme plniť. Plníme najskôr cestom, na ktoré dáme za lyžičku tvarohovej zmesi. Na záver tvarohové prekvapenie zakryjeme cestom.  
Pečieme pri 180 stupňoch cca 20 minút. 

Zdobenie som troška odkukala z Lidlu :)

Prajem peknú a hlavne už konečne slnečnú Veľkú Noc :)

ChicMisses
Betty






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára