utorok 8. marca 2016

Ruksak mánia :)

Jar sa nám pomaličky, ale isto blíži a my sa už nevieme dočkať, že po tých vrstvách, ktoré sme nosili v zime príde na rad ľahké a farebné oblečenie z nášho šatníka. Dnes som sa vám rozhodla povedať niečo o mojej novej mánií. Keď prišli znova do módy ruksaky, povedala som si fajn pekné, ale maximálne tak na výlet do hôr. Ale, keď som uvidela tie krásne a elegantné modely, ktoré sa v módnych časopisoch začali čím viac objavovať povedala som WAW. Tak taký krásny ruksak, chcem aj ja :) Pátrala som po internete, krásne modely sa aj našli čo mi padli do oka a kričali kúp si ma, ale po vzhliadnutí ich ceny by moja peňaženka zaplakala, keďže boli z pravej kože. Takže moje pátranie po ruksaku trvalo ďalej. Až jedného dňa, keď sme šli s Betty  na výlet do Rakúska a navštívili sme Primark, našla som hneď dva, ktoré som si musela kúpiť. A keďže aj cena bola perfektná ani chvíľu som neváhala a už som s úsmevom na tvári bežala k Betty s dvoma mega taškami plné nákupu. :D
V dnešnom outfite uvidíte jeden, ktorý je čierny so striebornými aplikáciami a musím sa priznať je ľahko kombinovateľný, priestranný a mega praktický. V poslednej dobe ho nosím veľmi často, pretože do neho zmestím veľa veci. Nosievam ho aj na výlety, ale aj na bežné nosenie či už k športovejším veciam, alebo ako vidíte dnes kludne ho zladím aj na streetstyle. Chcela som vám totiž to ukázať že nemusíte pri ruksakoch mať predsudky, ako ja na začiatku že sa k ničomu nehodia a pri ich nosení budete vyzerať, ako keby ste sa vrátili do školských čias. To veru nie, dá sa pekne nosiť aj k lodičkám a sami vidíte že to vôbec nevadí. Odfotila som sa dnes v dvoch variantach, aby ste mali inšpiráciu, ako ich ladiť. Prvý je elegantnejší a druhý nie. Stačí len vymeniť topánky a doplnky a hneď budete vyzerať inak. Ktorá varianta sa vám páči viac? 
Prvá s lodičkami alebo druhá s vybíjanými čižmami? ;)

P.S. Ak ste ešte nedali nikomu hlas v súťaži Bloger roka 2015 v kategórií móda, budeme radi ak ho dáte nám ;) Hlasovať môžete tu- http://www.blogerroka.sk/2015/chicmisses/
Ďakujeme ;)












Krásny deň Vám praje
ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára