streda 23. marca 2016

Fur vest and backpack

Prvý jarný deň už máme za sebou a určite mnohé sa tešíte, keď vytiahnete zo šatníkov ľahké veci, farby, lodičky, kvetované vzory, sukne, šaty a kopec iných kúskov, ktoré tak radi nosíme ;) Ja pokračujem v téme: ruksaky a pripravila som si ďalší outfit v kombinácii s vybíjaným ruksakom, ktorý ste už videli v predošlom článku (TU). Tento krát som zvolila troška iný štýl. Keďže trendom tejto jari budú naďalej kožušinové vesty, zladila som moju obľúbenú vestičku z F&F aj s mojím novým úlovkom a to topánkami s otvorenou špicou. Tieto topánky sa mi už dlhšiu dobu páčili, ale stále som na nimi váhala až prišla zima a som úplne od nich upustila. Až jedného krásneho dňa som šla do obchodu a ja tomu už hovorím osud, že vždy si na mňa niečo počká. Našla som posledné tieto topánky na predajni od F&F dokonca v mojej veľkosti a za neuveriteľnú cenu 5€. Takže ako ma už asi poznáte neváhala som a poputovali do košíka, ešte aj s mokasínami v púdrovej ružovej farbe :D
Tento typ topánok sa mi páči v kombinácií s nohavicami tak som zvolila roztrhané nohavice a biele tričko s kvetinovou potlačou, keď nám už začína ta jar :)
Čo vy hovoríte na takýto typ topánok a kožušinové vesty? Nájde sa aspoň jeden kúsok vo vašom šatníku, ktorý vytiahnete na tieto jarné dni? :) 
Kludne sa pochváľte do komentára :)









                  Pekný stred týždňa Vám praje
ChicMisses
Evelin

2 komentáre:

  1. Moc hezký outfit, který ti velmi sluší :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Agátka,snažila som sa vyskúšať štýl,ktorý často nenosím. Ale asi ho začnem nosiť častejšie ;)

      Odstrániť