pondelok 21. marca 2016

MONDAY IS CANCELLED

Opäť je tu nový týždeň, ale tento sa nesie s prívlastkom sviatočný vďaka čomu je aj krátky. Tento týždeň má len krásne 4 pracovné dni. Ako málo stačí k veľkej radosti :)

Občas mám chuť troška vybočovať z radu a milujem tričká s nápisom. 
Dlho som hľadala nejaké, ktoré by ma vystihovala, ale medzi dámskym oblečením som nič také nenašla. Všade sú len Mickey Mouse, emotikony, kde tu Eiffelova veža, ale zhruba všetko dookola. Tak som sa rozhodla zavítať do pánskeho oddelenia a prišla som na to, že trička pre pánov sú s nápismi niekde inde. 
Keď som zbadala toto hneď som ho musela mať, čo už je u mňa zvykom. Takéto kombinovanie sa mi veľmi páči - kombinovať čisto dámske elegantné veci s pánskymi kúskami.

Však musíte dopredu vedieť, či váš "vedouci" je chápavý a tričko bude brať s humorom. 

Čo poviete, páči sa vám moja kombinácia? 





Tričko: New Yorker
Sukňa: Orsay
Lodičky: Deichmann


ChicMisses
Betty

2 komentáre:

  1. Super kombinace. Také se mi líbí výrazné nápisy, ale přesně jak píšeš - není vůbec jednoduché najít nějaký, který by mě nějakým způsobem vystihoval. Je to boj :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Treba zavítať do pánskeho oddelenia v New Yorkeri a tam isto niečo nájdeš :)

      Odstrániť