streda 30. marca 2016

Miss Sporty

Počas svojho života, každý mení svoj štýl. Ja som prešla viacerými od čisto športového až cez elegantný. Mala som dokonca obdobia, kedy som chodila vyslovene stále vo svojej (aktuálne) obľúbenej farbe. A teraz prišlo na mňa obdobie skúšať všetky možné štýly a dokonca aj farby. Pred týmto som mala vyslovene elegantný štýl aj kvôli práci (predsa len tá nás v prvom rade núti čo na seba), a teraz som otvorená všetkému. Dokonca sa mi začínajú páčiť veci, ktoré som predtým nemusela (napr. roztrhané nohavice :D )
Jedného dňa som natrafila na internete na fotku, kde modelka mala na sebe čisto športový kúsok zladený s elegantnejším zvyškom outfitu. Prišlo mi to zaujímavé a povedala som si že to musím raz vyskúšať. 
Preto som siahla po čiernych nohaviciach, klasickej biznis bielej blúzke a doplnila som to športovou bomber bundou, ktorá túto jar bude zas hitom číslo 1. Aby som podčiarkla troška ženskosť zvolila som topánky na podpätku. A samozrejme miesto kabelky nesmel chýbať môj obľúbený ruksak ;)
Tento štýl obliekania je pohodlný a  kludne aj na bežné nosenie či do práce. 
Čo hovoríte na kombináciu čisto športového kúska s elegantnejším zbytkom oblečenia?
Páči sa vám to? Obliekli by ste si to aj vy, alebo skôr ostanete pri klasike?


P.S. Pokiaľ máte chuť a páči sa vám náš blog, budeme radi pokiaľ nás podporíte svojim hlasom v súťaži Bloger roka 2015 v kategórií móda ;)









Bomber bunda: New Yorker
Nohavice: Chantall
Blúzka: H&M
Topánky: F&F
Ruksak: Primark
Okuliare: Ebay


Krásne foto vyhotovila ako vždy naša šikovná fotografka : Dominika Sedláková ( DPhotography)

 Pekný stred týždňa Vám praje
ChicMisses
Evelin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára