piatok 18. marca 2016

Ruksak mánia pokračuje ;)

Pri poslednom outfit poste, som vám troška porozprávala o mojej novej mánií a o tom, ako som podľahla novému módnemu trendu a to ruksakom. V poslednom outfite, ktorý si môžete pozrieť TU som vám ukázala kombináciu na dva spôsoby.  A ak ste pozorne čítali predošlí článok, tam som spomínala že som si v Rakúsku zakúpila ruksaky dva. Jeden bol čierny vybíjaný, ktorý ste videli nedávno a dnes vám ukážem môj druhý skvost.  Pravdou je že tento strapcový ruksak v škoricovej farbe sa ocitol v mojom nákupnom košíku ako prvý. Zaujal ma strihom ale aj farbou. Tiež je veľmi praktický a ľahko kombinovateľný. Pripravila som si preto outfit na bežné nosenie, kde som zladila tento ruksak so semišovou bundou a semišovými topánkami na platforme. Podľa mňa ideálna kombinácia k strapcom ;) a samozrejme nesmú chýbať pásiky a outfit je hotový. Čo naň hovoríte páčia sa vám ruksaky a strapce?

Na záver by som vám chcela pripomenúť že na našej Facebook funpage sme zaviedli novú rubriku, kde každý utorok a štvrtok nájdete CHICMISSES TIP, kde nájdete náš tip na (fashion, food, cosmetics a iné...).

Do tejto rubriky sa môžete zapojiť aj vy. Stačí ak nám do správy napíšete, čo si máme ísť vyskúšať ;)














 Krásny piatok vám praje

ChicMisses
Evelin




👍
😘

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára