piatok 12. júna 2015

Time for a trip?

Blíži sa k nám víkend a keďže má byť pekné počasie bude nás to lákať buď k vode alebo oddýchnuť si niekde na výlete a spoznať tak nové miesta. Ja mám naplánovaný výlet k naším susedom do Česka do mesta Ostrava, aby som načerpala nové sily a strávila tak pekný víkend po náročnom týždni. Hoci ma ešte čaká balenie a vôbec netuším čo si so sebou zabalím jednu vec viem isto, foťák nesmiem zabudnúť, aby som vám mohla v ďalšom poste ukázať krásy Ostravy a zdokumentovať zážitky ktoré tam zažijem :)
 Pri každom cestovaní sa chce každá z nás cítiť pohodlne ale hlavne vyzerať aj štýlovo. Preto je určite v mojom prípade voľbou č. 1 tričko s podtlačou, nohavice, pohodlné tenisky a na chladnejšie počasie aj riflová bundička. Tak ako to bolo aj pri poslednom výlete ktorý som absolvovala. A v neposlednom rade treba si so sebou zobrať úsmev, dobrú náladu a užiť si krásne chvíle naplno :)
Chystáte sa aj vy niekam cez víkend? Ako sa hovorí zresetovať hlavu? ;)

Pekný víkend plný zážitkov vám praje

ChicMisses
Evelin











Tričko: Gate
Nohavice:  Old
Riflová bunda: Chantall
Kabelka:  Chantall
Tenisky: Old
Náramok: New Yorker

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára